فرماندار پاوه گفت: 400 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی در روستای هدف گردشگری هجیج این شهرستان هزینه شده است
کد خبر: ۴۵۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 12 July 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومي فرمانداري پاوه ، پرویز ایده پور در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اقدام های بسیار خوبی در راستای فعالیت های عمرانی صورت گرفته که از جمله آن ها می توان به احداث زائرسرای 15 واحدی و ساختمان خانه عالم اشاره کرد.

ایده پور ادامه داد: طرح توسعه مقبره سید عبیدالله و محوطه آن، پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای هجیج و احداث ساختمان مدرسه 6 کلاسه که از مدرن ترین مدارس کشور است دیگر اقدام های عمرانی صورت گرفته می باشد.

فرماندار پاوه اضافه کرد: احداث ساختمان مخابرات، احداث ساختمان بهداشت و ساخت ساختمان دهیاری روستا مجموعه ای دیگر از اقدام های عمرانی صورت گرفته در روستای هدف گردشگری هجیج پاوه است.

وی یادآوری کرد: تنها در بخش آماده کردن زائرسرا و طرح توسعه مقبره سید عبیدالله برای اسکان و پذیرایی از زائران بیش از 140 میلیارد ریال هزینه شده است.

ایده پور ادامه داد: روستای هجیج به دلیل خوش آب و هوا بودن و داشتن مناظر بکر طبیعی در روزهای جمعه میزبان 2 تا چهار هزار زائر و گردشگر از سراسر استان و حتی کشور می باشد.

وی در پایان اظهار داشت: از سال 1389 تاکنون با محاسبه ساخت 2 سد در این منطقه تاکنون بیش از 15 هزار میلیارد ریال کارهای عمرانی در شهرستان پاوه صورت گرفته است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار