تابناک: مارسیو پسوس، هافبک برزیلی تیم سپاهان اصفهان که همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، در دیدار این هفته تیمش مقابل فولاد برای تیم اصفهانی به میدان نمی‌رود.
کد خبر: ۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ 13 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مارسیو پسوس، هافبک برزیلی تیم سپاهان که به تازگی به تمرینات این تیم اصفهانی اضافه شده، هنوز نمی‌تواند برای سپاهان بازی کند.

این هافبک برزیلی از حدود ۱۰ روز پیش به تمرینات تیم سپاهان اضافه شده اما هنوز شرایط بازی ندارد و در دیدار روز جمعه این تیم مقابل فولاد خوزستان به میدان نمی‌رود.

سپاهان به جز این هافبک در بازی فردا، دو بازیکن دیگر خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و نمی‌تواند از آنها در این مسابقه استفاده کند.

علی احمدی، مدافع تیم سپاهان به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار گذشته این تیم اصفهانی، سه اخطاره شد و در این بازی نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

همچنین لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی سپاهان نیز با کارت زردی که در دیدار با نفت تهران گرفت، سه اخطاره شد و بازی مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

البته با توجه به شرایط جوی اهواز، هنوز مشخص نیست که دیدار فردای سپاهان و فولاد خوزستان برگزار شود.

رسول خوروش، سرپرست تیم سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که این دیدار با توجه به شرایط جوی برگزار می‌شود یا خیر اما سپاهان روز گذشته با اتوبوس عازم اهواز شده و برای این مسابقه آماده است.

قرار است دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه در اهواز برگزار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار