کد خبر: ۴۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 10 June 2015
معاون خدمات شهر منطقه ۴ شهرداری کرج از پلمب ۲۰ باب از املاک بدهکار به شهرداری منطقه ۴ کرج خبر داد و گفت: با حضور معاون دادستان و عوامل نیروی انتظامی و مسئولان شهرداری این املاک پلمپ شدند.
حمیدرضا ایزدبین در گفتگو با مهر اظهار کرد: با توجه به حضور مدیر کل جدید دادگستری البرز و برنامه ها و اهداف سازنده وی برای استان و همچنین اراده جدی و پیگیری های مثبت دادستان عمومی و انقلاب کرج، جلسات متعددی بین دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی شهر برگزار شد.

وی در ادامه به تعاملات میان شهرداری و دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: با افرادی که در تفکیک اراضی و ساخت و ساز غیر مجاز زمینه را برای استفاده افراد سودجو فراهم می کنند و از این طریق پول های کلان به جیب می زنند، برخورد جدی می شود.

ایزدبین یادآور شد: این ۲۰ املاک دو سال است حقوق شهر و شهرداری را زیر پا گذاشته و با لابی گری افراد سودجو از پرداخت عوارض و جرایم شهرداری سر باز زده اند. لذا برای این املاک  رای توقیف از سوی دیوان عدالت اداری صادر شده بود و اکنون این املاکی ها پلمب شده اند و برای تعیین تکلیف نهایی باید به شهرداری منطقه ۴ مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه این کار با دستور مراجع قضایی انجام شده است، توضیح داد: این اقدام برای احقاق حقوق معوقه شهرداری و وصول مطالبات صورت گرفته است. از این ۲۰ باب املاک که پلمب شده اند ۷ مورد تجاری و ۱۳ مورد مسکونی هستند که حدود دو سال است از پرداخت عوارض صنفی و جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ امتناع می کردند.

وی در پایان گفت: هفته گذشته نیز با دستور مراجع قضایی با مالکانی که به تفکیک اراضی و باغات در محدوده شهرداری منطقه ۴ اقدام کرده بودند برخورد قانونی شد و ۵ مورد  از ساخت و سازها تخریب شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار