دکتر آرش الماسی در گفتگو با تابناک:
مدیرنظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: افراد واجدالشرایط می توانند در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی رأی خود را به صورت الکترونیکی بدهند وفرصت رأی دهی الکترونیکی برای هر فرد صرفاً 2 بار امکانپذیر می باشد.
کد خبر: ۴۶۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 18 July 2017
دکتر آرش الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:افراد واجد الشرایط شرکت در انتخابات در صورتی که بعد از 2 بار موفق به رأی دادن نشوند می توانند از ساعت 8 صبح تا 8 شب روز جمعه مورخ 96/4/30 به شعب اخذ رأی در سطح استان مراجعه نموده و رأی خود را در صندوق اخذ رأی وارد نمایند.

 وی خاطر نشان کرد: کلیه اعضای نظام پزشکی می توانند روز جمعه مورخ 96/4/30 همزمان با شروع بکار صندوق های رأی گیری با ارسال کد ملی خود به سامانه پیامکی 2000190  کد رهگیری خود را دریافت نموده و با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس: Entekhabat.Behdasht.gov.ir  رأی خود را به صورت الکترونیکی بدهند.

دکتر الماسی  تصریح کرد:به همراه داشتن کارت نظام پزشکی ، کارت ملی ، تصویر حکم کارگزینی و تصویر پروانه مطب برای رأی گیری از طریق صندوق رأی را ضروری  است وبه همراه داشتن تصویر قرارداد برای افرادی که دارای قرار داد هستند و نیز کارت شناسایی دستیاری برای دستیاران در رأی گیری از طریق صندوق نیز الزامی است.

 وی تاکید کرد: شعب اخذ رأی در کلیه شهرستانها در شبکه های بهداشت ودرمان و در شهر کرمانشاه در ساختمان معاونت درمان مستقر است ضمن اینکه یک صندوق سیار نیز از بیمارستانهای کل سطح شهر کرمانشاه اقدام به اخذ رأی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار