مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی همدان گفت: 80 دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر فرسوده است و نیاز به بازسازی و احیاء دارد.
کد خبر: ۴۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲ 11 June 2015

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی همدان از فعالیت 267 اتوبوس در سطح شهر خبر داد و گفت: از این تعداد 80 دستگاه نیز فرسوده است و نیاز به بازسازی و احیاء دارد.

به گزارش ایسنا ؛ "عباس مرادی" اظهار کرد: اتوبوس‌هایی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند اکثرا بازسازی شده و تنها 80 دستگاه باقی مانده که به ترتیب و هر یک با اولویت در چرخه بازسازی قرار می‌گیرند و نواقص آنها رفع می‌شود.

وی افزود: برای کاهش آلودگی هوا در سطح شهر مجموعه اتوبوسرانی برنامه بازسازی و نوسازی ناوگان را اجرایی کرده و تا کنون هشت دستگاه بازسازی و وارد چرخه ناوگان شده اند.

مرادی گفت: 80 دستگاه اتوبوسی که نیاز به بازسازی دارند بالای 10 سال عمر کرده اند و باید اصلاح شوند.

مدیر عامل اتوبوسرانی تصریح کرد: این خط‌های اتوبوس به صورت چرخشی کار می‌کنند و در طول سال در مسیرهای مختلف حضور می‌یابند بنابراین تعادل مناسبی در وضعیت اتوبوس‌های شهر وجود دارد و ممکن است اتوبوس فرسوده در مسیر بالا شهر باشد و بعد از مدتی مسیرش را تغییر می دهیم تا این تعادل برقرار شود.

وی به راه اندازی خط بی آر تی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر در شورای ترافیک خرداد مجموعه فرمانداری راه اندازی خط اول بی آر تی را به تصویب رسانده و مابقی امور نیز در حال رسیدگی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار