فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به پیچیدگی‌های فضای مجازی، گفت: اینکه ارتباط عاطفی و کلامی اعضای خانواده در ایران به 17 دقیقه در روز رسیده، یک هشدار جدی است.
کد خبر: ۴۶۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 20 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا،:سردار احمدعلی گودرزی در جمع اهالی محله شیشه‌گری شیراز با اشاره به لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: اصلاح جامعه با ترویج این موضوع امکان پذیر است و همه باید این اصل اسلامی را اجرا کنند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه نیروی انتظامی اقدامات خود را با عمق بخشیدن به آموزش‌های همگانی انجام می‌دهد، گفت: پلیس برخاسته از مردم و از بطن مردم است؛ پلیس جمهوری اسلامی ایران بر خلاف پلیس سایر کشورهای جهان، اقدامات خود را با الهام گرفتن از اسلام و فرهنگ عاشورا انجام می‌دهد .
گودرزی، عفاف و حجاب، فضای مجازی و مواد مخدر را سه موضوعی دانست که دشمنان نظام اسلامی در خصوص آن برنامه دارند، گفت: در حال حاضر 150 ماهواره فارسی زبان اقدامات خود را در راستای ترویج بی بند و باری و مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی انجام می‌دهند .
فرمانده انتظامی استان فارس مواد مخدر را فتنه و تاکتیک بسیار پیچیده دشمنان علیه کشور ما عنوان و تأکید کرد: باید خاکریزهای خود را در راه مبارزه با مواد مخدر محکمتر کنیم .
گودرزی با اشاره به برخورد پلیس با خرده فروشان مواد مخدر، افزود: پلیس همواره و به صورت مستمر این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد .
وی با بیان اینکه بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه نشأت گرفته از مصرف مواد مخدر است، تصریح کرد: همه دستگاه‌های مربوطه باید در این مسیر پلیس را یاری دهند تا جامعه‌ای عاری از مواد مخدر داشته باشیم .
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: مردم این محله و سایر نقاط شیراز پلیس را در راستای ایجاد نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی یاری کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار