در پی اعلام خبری مبنی بر مشاهده سه نفر از اعضای این گروه در کوه های مشرف به رودخانه دز، در ساعات پایانی شب گذشته گروه های امداد و نجات هلال احمر دزفول برای پیگیری وضعیت مفقودشدگان به محل اعزام شدند
کد خبر: ۴۶۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 21 July 2017
اسامی افراد حادثه دیده دیروز رودخانه دز در دزفول اعلام شد.

به گزارش تابناک خوزستان، بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی دزفول از میان 19 عضو این تیم گردشگری، 13 تن نجان یافتند، دو تن جان خود را از دست دادند و جستجو برای یافتن 4 نفر دیگر تا ساعات پایانی دیشب بی نتیجه مانده بود.

بنا به این گزارش اسامی افراد نجات یافته این حادثه بدین شرح است: محمدعلی عظیمی فر، طیبه گل گلی، روزبه دهقانی، شراره پهلوانی، یاسین امیری، عیسی امیری، حمیدرضا خورشیدی، پریسا خورشیدی، غزال خدادادی، پویا خدادادی، افشین کاویانی و محمد مهدی پارسایی

سارا عظیمی فر و مانی کلانتر هم دو قربانی این حادثه هستند که جان خود را از دست دادند.

 مریم زنگنه ،محمدرضا پیرمحمدی، محمود مهربان فر و حسن (محمود) غلام نژاد، 4 مفقودی این تور هستند.

همچنین گفته می شود در پی اعلام خبری مبنی بر مشاهده سه نفر از اعضای این گروه در کوه های مشرف به رودخانه دز، در ساعات پایانی شب گذشته گروه های امداد و نجات هلال احمر دزفول برای پیگیری وضعیت مفقودشدگان به محل اعزام شدند. 

۱۴ نفر پسر و دختر بصورت تور گردشگری از اهواز به منطقه کول خرسان برای کوهنوردی وارد دزفول شدند و پس از آن در منطقه چال کندی اقدام به شنا کرده اند. آنها با استفاده از تیوپ هایی که به هم متصل شده بود مسیر رودخانه را طی می کردند که دچار حادثه شدند.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار