بنیانگذار سبک پنچاک سیلات در استان کرمانشاه گفت: به زودی استاژ استعدادیابی «پنچاک سیلات» در دانشگاه‌های کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 26 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،فرشته کرمی ، اظهارکرد: «پنچاک سیلات» یکی از رشته های ورزشی زیرشاخه هنرهای رزمی است که در بازیهای رسمی و المپیکی نیز دارای جایگاه ویژه ای است.
 
وی افزود: از آنجایی که بخش عمده ای از سبک ها و رشته های هنرهای رزمی معمولا جزو ورزشهای المپیکی محسوب نمی شوند، فعالیت در آنها و در نهایت قهرمانی آنها چندان به چشم نمی آید، لذا در نظر داریم سمت و سوی استعدادهای ورزشی استان در بخش هنرهای رزمی را به سمت رشته ها و سبک های المپیکی بکشانیم.
 
کرمی خاطرنشان کرد: «پنچاک سیلات» یکی از سبک ها و رشته های زیر مجموعه فدراسیون هنرهای رزمی و جزو ورزشهای المپیکی است.
 
بنیانگذار سبک پنچاک سیلات در استان کرمانشاه گفت: هرچقدر در این رشته ورزشی سرمایه گذاری کنیم، قطعا نتیجه آن را خواهیم گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور در نظر داریم یک دوره استاژ استعدادیابی «پنچاک سیلات» در دانشگاه‌های پیام نور استان کرمانشاه برگزار کنیم تا بتوانیم در آینده از این استعدادها قهرمان ملی و جهانی بسازیم.
 
کرمی یادآور شد: این دوره های استعدادیابی پیش از این نیز در دانشگاه های پیام نور سایر استانهای کشور برگزار شده و به زودی در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار