فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای کربلا و باتاسی از درس های محرم و عاشورا اتفاق افتاد.
کد خبر: ۴۶۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 28 July 2017
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، شامگاه پنجشنبه درکنگره سرداران و شهدای محله بزرگ پشت بازار با حضور مسئولین استانی و خانواده معظم شهدا در محل دانشگاه قدیم لرستان برگزار شد؛ به تبیین رابطه ی قیام عاشورا و نقش آن در شکل گیری انقلاب اسلامی پرداخت

 سردار مرتضی کشکولی در این مراسم اظهار داشت: نفاق از حیث حسادت کینه توزی و دنیا طلبی سرچشمه می‌گیرد.

وی حادثه عاشورا یک مقابله تمام عیار بین کفر شرک و نفاق بوده دانست و عنوان کرد:  در جبهه مقابل عاشوار مسلمانانی بودند که به ظاهر ادعای ایمان داشتند ولی در باطن کفار بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : واقعه عاشورا مسیر انحراف را عوض کرد و اسلام را به مسیر اصلی برگردانند.

کشکولی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نیز پیام عاشورا را به دنبال دارد تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای کربلا و با تاسی از درس‌های محرم و عاشورا اتفاق افتاد و شروع آن در محرم بود .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به دستاورد عاشورا و رابطه شهید با دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : شعار انقلاب اسلامی این است که ما می‌خواهیم مستضعفین را حاکم کنیم و مستکبرین را از حیطه قدرت به پایین بکشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی می‌خواهد آرمان شهدای کربلا و حکومت دینی را برقرار کند خاطر نشان کرد : دستاوردهای خیره کنند  امروز ما از خون شهدا است.

کشکولی امنیت کشور ار حاصل خون شهدا دانست و بیان داشت: تنها راه سعادت بشری ادامه دادن را امام حسین‌(ع) و شهدا است.

وی با بیان اینکه راه شهید یعنی دین مدارانه زندگی کردن است، افزود:در همه طیف‌ها و جناحها باید دین مداری باشد و همه باید دین مدارانه رقابت سیاسی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار