کد خبر: ۴۶۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 30 July 2017
امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال کشور در گفتگویی با مشرق درباره نتایج روز نخست تیم های تبریزی در لیگ برتر گفت:در تبریز یک شکست کامل ایجاد می شود. هر دو تیم می بازند! یکی در خانه و یکی بیرون از خانه.
 
دیدگاه من این است که اگر تیم گسترش فولاد را به یکی از مربیان جوان کشورمان می دادند خیلی بهتر بود. دلیلش این نیست که این تیم در روز اول 1-4 شکست خورده است. بوناچیچ در فوتبال ایران چه به لحاظ فنی و چه اخلاقی سابقه خوبی ندارد. به یاد داریم وقتی آن اتفاق برای سرباز احمدی رخ داد و آن جوان روی سکوهای ورزشگاه نابینا شد، فدراسیون تصمیماتی گرفت و باشگاه سپاهان مجبور شد یک روز در کاشان بازی کند و یک روز در شهری دیگر. همان روزها وقتی بوناچیچ دید باشگاهش در شرایط بد قرار گرفته به یکی از کشورهای عربی رفت و سپاهان را تنها گذاشت.


*انتخاب بوناچیچ را برنمی تابم

من برای نصیرزاده که فردی باسواد و مسلط به قوانین فوتبال است احترام قایل هستم. قصد دخالت هم ندارم ولی به عنوان یک معلم معمولی امثال بوناچیچ را برنمی تابم. حتی اگر قهرمان ایران شود. او به جهت اخلاقی سابقه خوبی ندارد. نه اینکه کار خلافی کرده باشد. برخوردش با جامعه خبرنگاری، ترک کردن تیم سپاهان در آن شرایط بسیار دشوار و رفت و برگشت هایش و غیره. طبق اطلاعاتی که دارم شاید بالای 2 هزار جوانان در ایران هستند که مدرک مربیگری A دارند. به هر حال اینها باید بازار کار پیدا کنند. جوانند، انرژی دارند و انگیزه. ما نباید آزموده را دوباره بیازماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :