جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رستم برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 30 July 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور حسینی فرماندار، ابراهیمی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس و سایر اعضا در سالن کانون پرورش فکری نوجوانان شهرستان رستم  برگزار شد.

فرماندار شهرستان رستم در این نشست با بیان این مطلب  که حیات بشری نیازمند امنیت و آرامش خاطر است،گفت : یکی از مهم‌ترین مسائلی که امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره می‌اندازد مسئله اعتیاد و مصرف مواد مخدر است که  خسارت‌های وارده به حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی به‌واسطه گسترش اعتیاد و توزیع مواد مخدر که به جوامع تحمیل‌شده رقم بسیار بالایی است.

سید ابوطالب حسینی  با تأکید بر هزینه‌ها ، جان‌فشانی و رشادت‌هایی که توسط مأموران آگاه در مبارزه با این بلای خانمان‌سوز اعمال شده است، خاطرنشان کرد : در این راه شهدایی را به نظام اهدا کردیم که خود گامی در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و تأمین امنیت کانون خانواده و اجتماع است.

فرماندار رستم بر لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی با هدف حساس سازی آحاد جامعه به‌خصوص خانواده‌ها در خصوص عوارض و اثرات سوء مواد مخدر تأکید کرد و اظهار داشت : همراهی مردم شهرستان و همدلی پلیس و مسئولان نقش جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر دارد و اجتماعی و مردمی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های ناشی از آن از اصلی‌ترین رویکرد دولت تدبیر وامید در امر مبارزه با این بلای خانمان‌سوز است.

در این جلسه  ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از خدمات انجام‌یافته در جهت پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با سوداگران مرگ و دیگر اقدامات اعضا تقدیر و تشکر کرده و با ذکر نقاط ضعف و قوت اقدامات صورت گرفته بر لزوم ارائه کار جهادی و جمعی در این زمینه تأکید کرد.

در ادامه جلسه هریک از اعضای حاضر به ارائه گزارش و برنامه‌های پیشنهادی خود در رابطه با  مبارزه با مواد مخدر پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار