معاون اداری مالی شهرداری کرج:
معاون اداری مالی شهرداری کرج گفت: عملکرد مدیریت شهری کرج در تامین زیرساخت های ترافیکی موفق بوده است.
کد خبر: ۴۶۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 31 July 2017

محمدرضا رضاپور در گفتگو با خبرنگار تابناک البرز اظهار داشت: ایجاد ساختارهای ترافیکی مانند احداث پل، تقاطعات غیرهمسطح و زیرگذرها از راهکارهایی است که عبور از معضل ترافیک را ممکن می سازد و کرج نیز در دوره چهارم شورای اسلامی شهر در این عرصه عملکرد بسیار موفقی داشته است.

وی افزود: کاهش حجم ترافیک از سرفصل های مهم و اولویت دار مدیریت شهری کرج در چهار سال اخیر بوده که این مهم تاکنون با اجرای برنامه های راهبردی و کاربردی توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک و همکاری سایر نهاد های ذیربط در این کلانشهر محقق شده است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: معضل ترافیک شهری یکی از عمده ترین مسائلی است که شهر را با چالش مواجه می کند و با توجه به پیامدهای مشکل مذکور، نیاز است به طور اساسی موضوع ترافیک و تبعات ناشی از آن از سوی مسئولان مربوطه با جدیت هر چه تمام پیگیری شود.

رضاپور بر ضرورت کنترل و ساماندهی ترافیک شهری تاکید کرد و گفت: رسیدن به این مهم، نیازمند انجام اقدامات وسیع کارشناسی شده است و تدوین برنامه های ویژه را می طلبد که تامین زیرساخت های ترافیکی از جمله آن می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهره برداری از چندین تقاطع غیرهم سطح در کرج طی چند سال اخیر، نشان از توجه مدیریت شهری به تامین زیرساخت های ترافیکی دارد و می توان اذعان داشت مجموعه مدیریتی مذکور در احداث طرح های عمرانی که معضل ترافیک را کاهش می دهد، کارنامه قابل قبولی را داشته است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار