بابایی، نماینده اصولگرای شورای شهر:
البته وی این نکته را توضیح نمی دهد که منظور او از تخصص صرفا مدرک دانشگاهی است و یا تجربه کاری هم می تواند موئد تخصص فردی در زمینه ای باشد. مثلا یا شکور اکبرنژاد با بیش از 6 سال حضور در شورای شهر و یا عبدالله تقی پور ، با 28 سال سابقه کار در قسمت های مختلف شهرداری نمی توانند متخصص مسائل شهری تلقی گردند ؟
کد خبر: ۴۷۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 31 July 2017
فریدون بابایی نماینده اصولگرای شورای پنجم شهر تبریز که در دور چهارم این شورا نیز حضور داشت در مصاحبه با یک سایت اصولگرا ، ضمن متهم کردن شوراهای قبل به سیاسی کاری و جناح بازی ها اظهار داشت :
 
بزرگترین مشکلی که ما در ادوار پیشین شورای شهر تبریز شاهد بودیم، همین تقسیم بندی های جناحی و گروهی است که نتایج اولیه انتخابات شورای چهارم مؤید همین مسئله بود که راهیابی ۸ نفر از یک لیست سیاسی به شورای شهر، دلهره و نگرانی تلخ فقدان یکپارچگی و وحدت ادوار گذشته را بازیابی نماید. اما خوشبختانه با تشکیل اولین جلسه منتخبین با حضور ۱۳ نفر، به نوبه خود نوید روزهایی خوب برای شورای شهر تبریز بود که تاکنون جلسات هم اندیشی و مشورتی ما در باغ صبا با حضور حداکثر اعضا تشکیل شده و فضای حاکم نیز فضای همدلی، هم فکری و خرد جمعی است.
 
او در ادامه از سه برابر شدن میزان آرای خود در انتخابات شورای پنجم می گوید و اینکه چگونه حضور میدانی او در میان مردم و همچنین رفع مشکلات آنها سبب شده است تا این موفقیت برای او رقم بخورد. وی که از وفادارترین نمایندگان به دبیری رییس شورای چهارم شهر تبریز و هم چنین از حامیان سفت و سخت نجفی ، شهردار فعلی تبریز است معتقد است تنها متخصص مسائل شهری و معماری در شورای پنجم است.
 
البته وی این نکته را توضیح نمی دهد که منظور او از تخصص صرفا مدرک دانشگاهی است و یا تجربه کاری هم می تواند موئد تخصص فردی در زمینه ای باشد. مثلا  یا شکور اکبرنژاد با بیش از 6 سال حضور در شورای شهر و یا عبدالله تقی پور ، با 28 سال سابقه کار در قسمت های مختلف شهرداری نمی توانند متخصص مسائل شهری تلقی گردند ؟
 
بابایی البته نظر  جالبی  نیز درمورد انتخاب شهردار آتی تبریز دارد . او معتقد است نجفی یکی از جدی ترین گزینه هاست. این در حالی است که خود او در بخش نخست مصاحبه اش اذعان می کند.
 
اتفاقی که در این دوره از انتخابات شورای شهر تبریز رخ داد شاید در نوع خود بی نظیر بود؛ از این جهت که مثلا در انتخابات دوره چهارم شورای شهر تبریز از ۱۱ عضو شورای سوم، ۸ عضو به شورای چهارم راه یافتند و این درحالی است که با مشارکت گسترده مردم از ۲۱ عضو شورا و ۴ عضو علی البدل علی رغم عدم ثبت نام برخی از آنان، تنها دو نفر به شورای پنجم راه یافتند.
این اتفاق پیام های متعددی در خود دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :