تابناک: مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: در پی آتش‌سوزی رخ داده در شهر اصفهان که برخی آن را به هتل عباسی اصفهان نسبت دادند، بنای تاریخی هتل عباسی و بازار هنر اصفهان هیچ آسیبی ندیده‌اند.
کد خبر: ۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰ 14 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، بهزاد بزرگزاد با اشاره به انتشار اخباری درباره آتش‌سوزی هتل عباسی و بازار هنر اصفهان اظهار داشت: در زمان حریق یک دستگاه خودرو و سرایت به شمشادهای اطراف خیابان، با توجه به استقرار خودروهای عملیاتی سازمان در میدان امام حسین(ع)، ماموران آتش نشانی در کمتر از 2 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: با توجه به اینکه درخت کاج سرعت آتش سوزی بالایی دارد، همچنین چوب شمشادها حاوی چربی است، ارتفاع شعله بسیار بالا بود اما با سرعت عمل آتش نشانان توانستیم این حادثه را سریع کنترل کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان با بیان اینکه کوچکترین خدشه ای به بازار هنر و هتل عباسی وارد نشد، تصریح کرد: به مصداق ضرب المثل " یک کلاغ چهل کلاغ " این خبر و این حریق ساده در بین مردم بسیار بزرگنمایی شد و شاهدان عینی که منابع خبری برخی از خبرگزاری‌ها بودند، به جای صحبت از فعالیت چشمگیر آتش‌نشانان در این عملیات که با سرعت عمل مثال زدنی مانع بروز خسارت برای میراث فرهنگی شدند و به بزرگنمایی این حریق پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان نیز به مصداق ضرب المثل " دزد حاضر بز هم حاضر " همه کسانی را که به دنبال واقعیت این ماجرا می‌گردند به محل وقوع این حریق دعوت می‌کند تا از نزدیک این مسئله را مشاهده کنند.

بزرگزاد خاطرنشان کرد: با تلاش آتش‌نشانان اصفهان، کوچکترین خدشه‌ای و حتی یک خط سیاه ناچیز به هتل عباسی و بازار هنر اصفهان وارد نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار