استاندارگلستان در جلسه شورای داری استان؛
استاندار گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی دولت تدبیر و امید در استان، اظهار کرد: دولت توجه ویژه و جدی به توسعه و حل مشکلات گلستان دارد اما با وجود پیشرفت های انجام شده، اجرای طرح های مصوب سفر هیات دولت به استان، در حال پیگیری است.
کد خبر: ۴۷۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 01 August 2017
استاندار گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی دولت تدبیر و امید در استان، اظهار کرد: دولت توجه ویژه و جدی به توسعه و حل مشکلات گلستان دارد اما با وجود پیشرفت های انجام شده، اجرای طرح های مصوب سفر هیات دولت به استان ، در حال پیگیری است. 

دکتر حسن صادقلو روز سه شنبه در شورای اداری گلستان با حضور وزیر اطلاعات تصریح کرد: کاهش بیکاری از 13.7 درصد به 11.8 درصد ، ایجاد 56 هزار شغل، افزایش صادرات ، توسعه کشت میگو، افزایش تولیدات کشاورزی و کمک به رفع موانع صنایع و کارخانجات با پرداخت 650 میلیارد تومان تسهیلات، از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در چهار سال اول فعالیت در استان گلستان است.  

استاندار گلستان افزود: در دوران خدمت چهار سال اول دولت تدبیر  و امید، اعضای هیات دولت تاکنون 83 بار به استان و مناطق گوناگون آن سفر کردند.

وی به وجود امنیت پایدار در استان اشاره کرد و گفت: امنیت پایدار در گلستان برقرار است در نتیجه این امنیت پایدار ، در دولت تدبیر و امید بیش از 720 سخنران کشوری در نقاط مختلف استان حاضر شده و بدون هیچ مشکلی، سخنرانی کردند. 

همچنین در این جلسه نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: امنیت پایدار، یکی از ویژگی های مطلوب استان است که این ثمره ارزشمند با وجود حضور اقوام و مذاهب گوناگون به دست آمده است.

دکتر نورمحمد تربتی نژاد اظهار کرد: رشد و بلوغ فرهنگی و سیاسی مردم، اشرافیت کامل دستگاه اطلاعاتی، اقدامات نماینده ولی وفقیه و تمهیدات شورای تامین، از جمله عوامل دست یابی به این امنیت پایدار و بلند مدت است.  

وی بیان کرد: تقویت دیپلماسی خارجی و داخلی و عمل به وعده های مسوولان، از جمله راهکارهایی است که می تواند این امنیت را پایدارتر و مداوم تر کند. 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار