دومین جشنواره عکس ورزشی استان اردبیل و شمالغرب کشور با موضوعات مسابقات ورزشی،ورزش و بسیج، ورزش و خانواده و حضور جانبازان و معلولین در عرصه ورزش در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۴۷۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 03 August 2017

به گزارش تابناک : سید خلیل حسینی دبیر دومین جشنواره عکس ورزشی شمالغرب کشور از برگزاری این جشنواره در اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره در موضوعات ورزش و بسیج، ورزش و خانواده من،ورزش و کارآفرینی، ورزش علمی، حضور جانبازان و معلولین در عرضهورزش، ورزش و محیط زیست و مسابقات ورزشی  کشور به همت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و با همکاری شرکت طنین پیک سبلان و پایگاه خبری تحلیلی ابصار خبر در آبان ماه سالحاری برگزار خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره عکس ورزشی استان اردبیل و شمالغرب کشور با بیان اینکه شركت در جشنواره برای كليه عكاسان و علاقه‌مندان آزاد است  به تبیین شرایط شرکت در جشنواره پرداخت و گفت: کلیه آثار ارسالی باید در فاصله زمانی سالهای۱۳۹۰ الی مهر ماه ۱۳۹۶ عکاسی شده باشند.

حسینی گفت: عکس های ارسالی باید توسط دوربین گرفته شده باشد و اسکن عکسهایی که بوسیله دوربین های آنالوگ گرفته می شود نیز باید بصورت دیجیتال ارسال شود.

وی با بیان اینکه صاحبان آثار راه یافته به بخش مسابقه باید فایل اصلی آثار خود را با کیفیت مطلوب جهت چاپ و برگزاری نمایشگاه به دبیرخانه ارسال گرددف گفت: هر‌ عكاس می‌تواند حداكثر ۱۰ قطعه تک عكس  به صورت فایل زیپ به  دبیر خانه ارسال کند.

دبیر جشنواره  عکس ورزشی در ادامه سخنان خود از داور علایی ، محمد عباس زاده ، آیدین صادقی مقدم بعنوان داوران این جشنواره نام برد و گفت:علاقمندان می توانند جهت شرکت در جشنواره با ذکر مشخصات کامل ،ادرس، شماره تماس  و نام منطقه عکاسی آثار خود را در طریق تلگرام به شماره 09120318308 ارسال کنند.

حسینی در پایان سخنان خود به جوایز این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت:علاوه بر دیپلم افتخار  و تندیس جشنواره به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب کارت هدیه به مبلغ شش، پنج و چهار میلیون ریال نیز اهداء خواهد شد.

وی به آثار قابل تقدیر در جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: به 7 اثر شایسته تقدیر نیر علاوه بر لوح تقدیر،  مبلغ یک میلیون ریال نیز اهداء خواهد شد.

دبیر جشنواره عکس ورزشی استان اردبیل و شمالغرب کشور از علاقمند به شرکت در این جشنواره خواست تا اثار خود را حداکثر تا 25 مهرماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی اردبیل - میدان ورزش - اداره کل ورزش و جوانان - روابط عمومی  و یا از طریق شماره تلگرام اعلام شده ارسال کنند.

دومین جشنواره عکس ورزشی استان اردبیل و شمالغرب کشور





منبع : ابصارخبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار