امام جمعه نوشین شهر گفت: دولت دوازدهم با روحیه جدید و وزرای متعهد حل مشکلات و گره های اشتغال، تولید، رفع تورم، تهدید و تحریمهای ظالمانه دشمنان را در اولویت برنامه های خود بگذارد.
کد خبر: ۴۷۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 04 August 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: شروع دولت جدید پایانی برای کاستی ها در زمینه های مختلف بوده است و باید با همکاری و اتحاد دولت و مسئولان و مردم این کمبودها برطرف شود. 
وی ادامه داد: پاسداشت ارزش ها، حمایت از نیروهای انقلابی، تلاش برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی، خنثی سازی نقشه های دشمنان، رسیدگی به مشکلات مردم بالاخص اقشار کم درآمد و توجه به انتقاد منتقدان از شاخصه های موفقیت دولت جدید است.
امام جمعه نوشین شهر با اشاره به اعزام اولین کاروان از زائران بیت الله الحرام در هفته جاری گفت: استفاده کامل از ظرفیت عظیم حج بالاخص در قضیه فلسطین باید مورد توجه مسلمانان و حجاج جمهوری اسلامی ایران باشد زیرا حج مظهر قدرت و یکپارچگی امت اسلامی است.
وی اضافه کرد: امت مسلمان باید مواضع امت اسلامی را در خصوص فلسطین به جهانیان نشان دهند و این امر از ویژگی های منحصر به فردی است که در ایام این فریضه الهی به دست مسلمانان می افتد. 
نوشین‌ شهر در 25 کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد و حجت الاسلام محمدخان بابایی که مسئول رسیدگی به امور مساجد آذربایجان غربی بوده در تیر سال 93 شمسی به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شده است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار