وزنه‌بردار فارس با درخشش خود در ترکیب تیم ملى ٧ نفره وزنه بردارى جهت اعزام به مسابقات قهرمانى دانشجویان جهان قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۷۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 04 August 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:على رهائى رئیس هیأت وزنه‌بردارى استان فارس گفت: ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان مشخص شد و قهرمانان وزنه‌بردارى فارس با درخشش در اردوى تیم ملى توانستند ۲ نماینده در ترکیب تیم ملى داشته باشند.


وى با اشاره به اینکه تیم ملى وزنه‌برداری قرار است در این دوره با ۷ وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت کند، افزود: این وزنه‌برداران تا اعزام به بازی‌های یونیورسیاد همراه با تیم ملی وزنه‌برداری که برای بازی‌های داخل سالن آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌شوند، تمرین‌های خود را دنبال می‌کنند.


رهائی ادامه داد: در دسته ۷۷ کیلوگرم جابر بهروزى و در دسته ۹۴ کیلوگرم نیز محمد زارعى ۲ قهرمان با اخلاق مرودشت به‌عنوان نمایندگان شایسته فارس در ترکیب تیم ملى وزنه‌بردارى عازم یونیورسیاد جهت مسابقات قهرمانى دانشجویان جهان می‌شوند.


ترکیب تیم ملی ۷ نفره وزنه‌برداری ایران برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان که از ۲۸ مرداد در چین تایپه برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار