رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت:بودجه پژوهش در دانشگاه آزاد از هزار میلیارد تومان فراتر رفته و باید جذب نخبگان را سرلوحه کارخودمان بدانیم.
کد خبر: ۴۷۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷ 05 August 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبزنگاران، علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم استقبال از افتخارآفرینان مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن در فرودگاه امام خمینی گفت: کسب مقام دومی ارزشمند مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن را به مردم ایران تبریک می‌گویم ما سال گذشته رتبه ما چهارم را کسب کردیم اما امسال دوم در این مسابقات دوم شدیم.

وی بیان کرد: دنیا در اختیار علوم نوین جدیدی چون ربوکاپ است و این پیروزی ها حرکت به سوی آینده برای ماست.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر توجه به پژوهش در دانشگاه آزاد گفت: پژوهش باید در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش پیدا کند و بودجه آن از هزار میلیارد تومان فراتر رفته و باید جذب نخبگان را سرلوحه کارخودمان بدانیم .

ولایتی ادامه داد: کشور ما یکی از علم دوست ترین کشورهاست و ما از فرهنگ ۱۰ هزار ساله برخورداریم و پایه گذار علوم پایه هستیم به طوری که در علم جبر اولین در دنیا بوده ایم و رازی دانشمند ایرانی برای اولین بار در کشورمان الکل راکشف کرد.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: وظیفه ما این است از افرادی که در حوزه علم و پیشرفت آن کاری انجام داده اند استقبال می کنیم و اگر یتوانیم در رشته های دیگر در مسابقات جهانی شرکت کنیم و تشویق ها بیشتر شود کار بسیار خوبی صورت گرفته است.

ولایتی با اشاره به افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد در مسابقات مختلف جهانی گفت: دانشگاه آزاد پا به پای دانشگاه های دولتی مقام های خوبی را در مسابقات جهانی کسب کرده و اقتصاد دانش بنیان را بر طبق فرمایشات مقام معظم که رهبری یکی از ارکان مهم پیشرفت در حوزه اقتصاد کشورمان محسوب می شود مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: رهبر نقشی مهم در ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی دارند و ملت ایران در دنیا در حوزه کسب علم کم نظیر است.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک میلیون و 200 هزار دانشجو دارد و من دوباره تاکید می کنم که هیچ واحد دانشگاه آزاد نباید تعطیل شود.

بودجه هزار میلیاردی پژوهش در دانشگاه آزاد/ هیچ واحد دانشگاهی نباید تعطیل شود

بودجه هزار میلیاردی پژوهش در دانشگاه آزاد/ هیچ واحد دانشگاهی نباید تعطیل شود

بودجه هزار میلیاردی پژوهش در دانشگاه آزاد/ هیچ واحد دانشگاهی نباید تعطیل شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار