در بازدید معاونان استاندار از وضعیت مجموعه تاریخی مقبرة‌الشعرا مطرح شد؛
معاونان سیاسی و امنیتی و هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز به‌صورت سرزده از وضعیت مجموعه تاریخی مقبرة‌الشعرای تبریز بازدید کردند.
کد خبر: ۴۷۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 06 August 2017
سعید شبستری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در چند روز گذشته تصاویری از وضعیت نامناسب مقبره ثقة‌الاسلام در فضای مجازی منتشر شده بود که به دنبال آن تصمیم گرفتیم از این مجموعه بازدید کنیم.

وی افزود: متأسفانه وضعیت این مقبره شایسته نام مفاخر آذربایجان نیست و رسانه‌ها باید این مسائل را پیگیری کنند.

شبستری تأکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان میراث فرهنگی و شهرداری سامان‌دهی آثار منتسب به مفاخر آذربایجان را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

محمدصادق پورمهدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز با بیان اینکه پروژه بازسازی مقبرةالشعرا، پروژه بسیار بزرگی است، اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که بین پیمانکار اصلی و شهرداری رخ داده است تکمیل این پروژه با موانعی روبرو شده است.

وی افزود: با تماس و پیگیری‌هایی که داشتیم از سازمان عمران شهرداری تبریز خواستیم تا با استمداد از سایر ارگان‌های مرتبط هر چه سریع‌تر این مقبره را بازسازی کنند و منتظر پیمانکار اصلی نباشند.

وی ادامه داد: امیدواریم در روزهای آینده بازسازی این مقبره به اتمام برسد.

پورمهدی خطاب به مردم آذربایجان و تبریز گفت: ما از مردم عذرخواهی می‌کنیم و از فعالان رسانه‌ای که این مسائل را احصا و نکته‌یابی می‌کنند متشکریم.
برچسب ها: مقبره الشعرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار