نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت:امور اجرایی کارخانه کک‌سازی این منطقه نیز با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان تا پایان سال 95 به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۴۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ 14 June 2015
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  منطقه استان  مازندران،  کمال علیپور شامگاه پنج‌شنبه در همایش چرایی ماندگاری راه و اندیشه امام خمینی(ره) در مسجد امام رضا(ع) قائمشهر با اشاره به اینکه هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت آزادراه ساری- دشت‌ناز و همچنین برای راهسازی ساری اعتبار از کمیسیون عمران مجلس دریافت کردیم؛ گفت: در تامین قیرهای راه‌های روستایی منطقه نیز 2 میلیون تن حواله قیر در این کمیسیون مصوب شد.

وی با اعلام اینکه در بخش صنعت، بخش زغالشویی کارخانه زغال سنگ البرز مرکزی با  60 میلیارد تومان اعتبار تا دو ماه آینده آغاز به کار می‌کند، عنوان کرد: امور اجرایی کارخانه کک‌سازی این منطقه نیز با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان تا پایان سال 95 به اتمام می‌رسد.

علیپور با اشاره به اینکه برای بهسازی پل‌ها و تونل‌های محور سوادکوه-قائمشهر اعتبار 103 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است، افزود: طرح‌های راهسازی این محور تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اختصاص اعتبار به راه‌آهن گرگان-مشهد خبر داد و گفت: اعتیار  900 میلیارد تومانی برای راه‌ آهن گرگان مشهد در نظر گرفته شده است تا بتوانیم از این طریق کالاهایی که از بندر امیرآباد مازندران ترخیص می‌شود را جابجا کنیم.

 نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: هنوز دل‌هایمان برای امام راحل می‌تپد اما مهمترین راز ماندگاری امام راحل این بود که در کارهایش با خدا بود و وعده الهی را حق می‌دانست.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل تکیه بر مستکبران نمی‌کرد، افزود: اگر قرار است از راه امام راحل فاصله بگیریم به سوی نابودی پیش خواهیم رفت.

علیپور با اشاره به اینکه کسی که به وعده الهی اعتقاد  داشته باشد از مذاکره نمی‌ترسد، تصریح کرد: ملتی که فرهنگ شهادت و اعتقاد واقعی به اراده مردم دارد در میز مذاکره کم نمی‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه اراده مردم از ماهواره‌ها هم جلوتر است بنابراین از غوغاسالاری رسانه‌های بیگانه نباید ترسید، یادآور شد: مردم‌سالاری دینی را امام پیگیری می‌کرد زیرا ایشان به حمایت از مستضعفان و محرومان اعتقاد داشتند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه بهترین ابداع امام راحل این بود که آمریکا را شیطان بزرگ نامید، عنوان کرد: امام (ره)به وحدت توجه خاص داشتند و به آن تاکید می‌کردند.

وی با بیان اینکه یک نماینده مجلس باید بسیار هوشیار باشد زیرا ما باید سرباز ولایت و عمل‌کننده هستیم، افزود:  شعار نمی‌دهیم چون رمز موفقیت کشور ما و استراتژی مردم مشت‌هایمان است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار