دبير هیأت‌‌‌‌ تنيس استان قم:
دبير هیأت‌‌‌‌ تنيس استان قم از موفقيت چهره موفق اين رشته قم در كسب مقام‌ قهرماني رقابت‌هاي رده سني بزرگسالان تنيس مناطق پنج‌گانه كشور خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 06 August 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس، تنیسورهای شرکت کننده در مرحله پنجم رقابت‌های مناطق پنج‌گانه این رشته در تلاش برای کسب عناوین برتر به میزبانی هیأت‌‌‌‌ تنیس استان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند.

وی اضافه کرد: البته مرحله پنجم مسابقات آزاد مناطق پنج‌گانه تنیس کشور در بخش مردان و بدون حضور 32 نفر برتر کشور برگزار شد و شرکت کنندگان در مسابقاتی در سطح گروه C با یکدیگر مسابقه دادند و در پایان به نفرات برتر امتیاز رنکینگ  تعلق گرفت.

دبیر هیأت‌‌‌‌ تنیس استان قم با بیان اینکه تمام تنیسورها با دریافت شماره اختصاصی مسابقات IPIN در سال 1396 از طریق سایت فدراسیون در این رقابت‌ها حضور یافته بودند، افزود: این پیکارها در مجموعه تنیس مینودر قزوین به انجام رسید و در پایان عنوان قهرمانی به نماینده قم اختصاص یافت.

وی یاد آور شد: یکی از بهترین‌های چند سال اخیر تنیس قم که از استعدادها و نخبه‌های این رشته به شمار می‌رود و سال به سال با کسب تجارب بیشتر و آمادگی مطلوب، بر افتخارات خود در این رشته می‌افزاید مهدی آدابی است که در این رقابت‌ها بار دیگر یک عنوان ارزشمند را نصیب تنیس قم کرد.

خاتمی عنوان کرد: در مرحله پنجم رقابت‌های تنیس مناطق پنج‌گانه کشور سطح مسابقات از نظر فنی، کمی و کیفی بالا بود ولی تنیسور خوب و پرتوان قم یعنی مهدی آدابی با نمایشی بسیار خوب تک تک حریفان خود را از پیش‌رو برداشت و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

وی در پایان اظهار کرد: تنیس قم بازیکنان بسیار خوبی دارد و با تکیه بر توان، استعداد، انگیزه و آمادگی بالای آنها که اکثرشان به تیم ملی نیز دعوت شده‌اند، امسال قصد حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی تنیس کشور یعنی لیگ برتر را دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار