استاندار هرمزگان گفت: پس از اراده خداوند ، بصیرت، زمان شناسی و تشخیص صحیح مردم بود که 24 خرداد را به حماسه ای بزرگ تبدیل کرد و کشور را به سمت توسعه و آرامش سوق داد.
کد خبر: ۴۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 14 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، جاسم جادری با گرامیداشت حماسه 24 خرداد سالروز انتخابات ریاست جمهوری افزود: شرایط خاص حاکم بر جامعه و درک و فهم بالای سیاسی ملت و پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی موجب مشارکت بالای مردم و پیروزی مشی اعتدال گرایی در ایران شد.
 
وی بیان داشت: تورم، فساد اقتصادی، بی اعتمادی جهانی و تحریم ها، قوانین بخشنامه ای و برخی تصمیم ها سبب افزایش بی اعتمادی اجتماعی شده بود اما گفتمان 24 خرداد با محوریت حاکمیت تدبیر، تفکر و خرد بر مدیریت اجرایی کشور در انتخابات پیروز شد و پیام اصلی آن «نه » به افراط و «بله » به اعتدال بود.
 
استاندار هرمزگان اظهارکرد: در شرایط فعلی نیز دولت یازدهم به کاهش تورم و فقر و بیکاری اهتمام دارد و مذاکرات هسته ای را به پیش می برد تا بتواند ضمن دفاع از حقوق هسته ای ملت، هزینه ها را در عرصه بین المللی کاهش دهد.
 
جادری تصریح کرد: دولت در کنار صداقت و شفافیت و خدمت، از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی جدا از گرایش حزبی و سیاسی و قومی استفاده می کند تا بتواند وضعیت معیشتی مردم را ارتقا بخشد.
 
وی خاطرنشان کرد: هجمه علیه تیم مذاکره کننده هسته ای در سال همدلی و همزبانی زیبنده نیست و باید رقیبان سیاسی ضمن رعایت اخلاق و با پرهیز از رفتارهای احساسی اجازه دهند تا مردم در فضایی به دور از تنش و تخریب، درمورد دولتمردان خود قضاوت کنند ، چرا که تخطئه کردن عملکرد مسوولان و حمله به تیم توانمند هسته ای تا این حد، بی سابقه و به دور از جوانمردی و اخلاق است.
 
استاندار هرمزگان بیان داشت: در شرایط کنونی دولت از هر سو مورد هجوم عده ای است که منافع خود را در خطر دیده و تلاش می کنند تا با تخریب دولت به دنبال تسویه حساب سیاسی باشند.
 
جادری گفت: دولت تدبیر و امید، دولتی کارآمد، انقلابی و متعهد به آرمان های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است که توانسته بر مشکلات فایق آید.
 
وی اظهارامیدواری کرد در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت بتوانیم با برنامه و حرکتی جهادی به سمت توسعه و رفاه حرکت کنیم و به طور قطع استان هرمزگان در مسیر تحولات بزرگی در بخش های مختلف قرار دارد که باید از مردم، گروه های سیاسی، ائمه جمعه و اقشار مختلف تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار