اگر چه اطلاع رسانی رئیس پلیس آگاهی البرز در ارتباط با این پرونده مهم و قابل تقدیر بوده، اما این پرسش مطرح می شود که چگونه یک باند تبهکار از سال 92 به جنایات خود ادامه داد و در سال 94 دستگیر می شوند؟
کد خبر: ۴۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 15 June 2015
پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر اعضای چهار نفره باند سارقان به عنف، ازشاکیان خواست به این اداره مراجعه کنند.


سرهنگ حمید رضا گل صباحی رئیس پلیس آگاهی البرز در این ارتباط گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در پوشش مسافرکش توسط چهار سرنشین سه دستگاه خودرو پراید و پژو 405 در مناطقی از کرج ، فردیس ، اندیشه ، شهرقدس ، تهران و قزوین پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد : بلافاصله با انجام اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی و پایش تصاویر از طریق
دوربین های مداربسته در اطراف محل سرقت، چهار سارق به نام های«م – الف» ، «م-ص» ، «م- الف» و «ج – ف» شناسایی و با انجام تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی طی چند هفته گذشته، مخفیگاه نامبردگان یکی پس از دیگری در مناطق مختلف استان البرز و تهران شناسایی شد.
گل صباحی بیان داشت: ماموران پس از چند روز تحت نظر قرار دادن تحرکات نامبردگان با هماهنگی مقام قضایی ، در تاریخ 19 خرداد ماه جاری در چهار عملیات غافلگیرانه پلیسی و همزمان در چهار نقطه استان البرز و غرب استان تهران متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها دو دستگاه خودرو پراید ، تعداد زیادی اموال مسروقه متعلق به مالباختگان شامل گوشی تلفن همراه ، لپ تاپ ، عینک آفتابی ، ساعت مچی و ... کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف از مردم اعتراف کردند.
متهمان بیان داشتند که از سال 92 با تشکیل یک باند سرقت در قالب گروههای سه و چهار نفره در پوشش مسافرکش با سوار کردن مسافر در ساعتهای اولیه شب از پل فردیس و یا سایر نقاط کرج به مقصد های مختلف از جمله فردیس ، اندیشه ، شهرقدس ، تهران ، قزوین و ... پس از طی مسافتی در یک فرصت مناسب مسیر حرکت خود را تغییر داده و با تهدید سلاح سرد و ضرب و شتم وجوه نقد ، عابر بانک و اموال قیمتی مسافران را به سرقت می بردند.
وی گفت: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند سارقان به عنف از افراد متعدد، بازپرس شعبه 21 دادسرای کرج ، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه های جمعی صادر کرده است ، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون مراجعه کنند.
به گزارش تابناک البرز، اگر چه اطلاع رسانی رئیس پلیس آگاهی البرز در ارتباط با این پرونده مهم و قابل تقدیر بوده، اما این پرسش مطرح می شود که چگونه یک باند تبهکار از سال 92 به جنایات خود ادامه داد و در سال 94 دستگیر می شوند؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
سلام متاسفانه تاکنون در مورد تخلف انتخابات شورای شهر کرج اقدام عملی صورت نگرفته است . حق الناس را به صاحبانش برگردانید .رای مردم حق الناس است. متشکریم تابناک عزیز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار