اکران فیلم «بیست و یک روز بعد» نخستین ساخته سینمایى سید محمدرضا خردمندان در سینما گلستان شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۴۷۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 14 August 2017
تابناک فارس به نقل از افسانه:این فیلم ملودرامی اجتماعی به نویسندگی مشترک سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی است و داستان نوجوانی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود. این فیلم تازه ترین محصول حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی است که تمام فیلمبرداری آن در حاشیه تهران و کرج انجام شده و به لحاظ تعدد لوکیشن، فیلمی پرلوکیشن محسوبمی شود.

مهدی قربانی، بازیگر نوجوان سینمای کشور، نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد. قربانى با فیلم «ابد و یک روز» شناخته شد و مورد توجه قرار گرفت.

حمیدرضا آذرنگ که در این فیلم نقش صاحب یک گیم نت را بازی می کند، درباره نقش خود گفته: آنقدر فیلمنامه این کار به نظرم جالب و هیجان انگیز آمد که در زمان انتخاب، برای اولین بار میزان نقش برایم در اولویت قرار نداشت. فیلمنامه این فیلم آنقدر خوب بود که دوست داشتم در این کار حتی در نقشی کوتاه حضور داشته باشم و به همین خاطر نقش داریوش را با آغوش باز پذیرفتم.

سیدمحمدرضا خردمندان، فیلمساز کوتاه پرافتخار و فارغ التحصیل رشته کارگردانی دانشگاه صداوسیما است که نویسندگی و کارگردانی چند ده فیلم داستانی را در کارنامه خود دارد. وی در طول یک دهه فیلمسازی و کارهنری بیش از ۳۰ عنوان جایزه ملی را در چهار حوزه «داستان نویسی»، «کارگردانی مستند»، «کارگردانی داستانی» و «کارگردانی انیمیشن» از جشنواره های فیلم کوتاه تهران، شهر، ۱۰۰، رویش، رشد و … کسب کرده است.

ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، سیدجلال فاطمی، رضا استادی، حسین شریفی، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، سینا رازانی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی از جمله بازیگرانی هستند که در نخستین محصول سینمایی باشگاه فیلم سوره، نقش آفرینی کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار