کد خبر: ۴۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 15 June 2015
مشاور و مدیر کل امور بانوان استانداری تهران با تاکید بر لزوم شناسایی زنان نخبه و کارآفرین در سطح شهرستان های این استان گفت: تکمیل بانک اطلاعاتی زنان استان تهران در دستور کار استانداری قرار دارد.

زهرا ساعی روز دوشنبه در دومین نشست مشاوران فرمانداری های استان تهران که در فرمانداری شمیرانات برگزار شد، افزود: تکمیل بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین و احصای آنان در شهرستان های استان از اتلاف وقت در این زمینه جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اهمیت فروش محصولات بانوان کارآفرین در حوزه های شهری و روستایی گفت: برای فروش محصولات بانوان کارآفرین، از ظرفیت و حضور اقوام مختلف برای عرضه محصولات صنایع دستی و کشاورزی بهره گرفته می شود.

ساعی با اشاره به اینکه محصولات تولیدی بانوان در نقاط مختلف شهر تهران متفاوت است افزود: صنایع دستی در غرب استان و محصولات کشاورزی بیشتر در شرق استان تهران ارائه می شود که با ارائه آموزش ها باید کیفیت محصولات تولیدی بانوان به ویژه محصولات غذایی افزایش یافته و برند سازی شود.

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران برای ارائه محصولات کشاورزی و غذایی با کیفیت مناسب پیگیر دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان هستیم.

وی ادامه داد: در گام های بعدی برند سازی محصولات تولیدی زنان کارآفرین و صادرات آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه فروش محصولات بانوان نیز مورد توجه قرار دارد گفت: بازارچه فروش موقت و دائمی در دستور کار قرار دارد که در اولین قدم پس از پایان ماه مبارک رمضان بازارچه فروش در شهرستان شمیرانات راه اندازی می شود.

دومین نشست بانوان فرمانداری های شهرستان های استان تهران به میزبانی فرمانداری شهرستان شمیرانات برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار