رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: دو واحد پرورش گاو شیری با ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در بخش شرا قهاوند به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 16 June 2015
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: دو واحد پرورش گاو شیری با ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در بخش شرا قهاوند به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، جواد رشیدی در مراسم افتتاح دو واحد پرورش گاو سیری در روستاهای قهاوند بخش شرا و روستای احمد آباد بخش شرا با بیان اینکه یکی از این گاوداری ها در روستای قهاوند بخش شرا قرار دارد و فاز نخست آن پرورش ۶۰ راس گوساله پرواری است، اظهار داشت: این گاوداری برای پنج نفر اشتغالزایی دارد.

جواد رشیدی با بیان اینکه ظرفیت اسمی این گاوداری ۱۰ راس گاو شیری است، ادامه داد: محصول تولیدی نیز گوشت قرمز است.

وی مساحت این گاوداری را ۱۰ هزار متر مربع عنوان کرد و با بیان اینکه زیر بنای واحد دو هزار و ۷۰ متر مربع است، ابراز داشت: مجموع سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه پنج هزار میلیون ریال و همه آورده سرمایه گذار است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه این گاوداری توانایی تولید سالانه ۳۰ تن گوشت قرمز را دارد، ابراز داشت: عملیات اجرایی این طرح یک سال به طول انجامید.

جواد رشیدی در مراسم افتتاح واحد گاوشیری روستای احمد آباد شرا نیز با بیان اینکه محصولات تولیدی این گاوداری شیر، دام زنده و گوشت قرمز است، اظهار داشت: مساحت این طرح پنج هزار متر مربع و زیربنای واحد هزار و ۷۵۵ متر مربع است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی این گاوداری ۵۰ راس گاو شیری و نوع مواد مصرفی دام کنستانتره و انواع علوفه است، ابراز داشت: برای این طرح هفت هزار و ۶۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه از هفت هزار و ۶۰۰ میلیون ریال سه هزار میلیون ریال آورده شخصی و چهار هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی است، بیان کرد: این گاوداری سالانه ۱۸۳ تن شیر، ۱۰ راس گوساله ماده و پنج تن گوشت قرمز تولید می کند.

رشیدی زمان اجرای عملیات این پروژه را دو سال بیان کرد با بیان اینکه این طرح برای پنج نفر اشتغالزایی دارد، اظهار داشت: سوخت هز دو گاوداری گازوئیل و نفت سفید است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار