فرمانده پدافند هوایی سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، فرمانده پدافند هوایی سمنان گفت:مجموعه پدافند هوایی ایران امروز از نظر توان نظامی از جمله کشورهای تراز اول جهان قرار دارد که نمونه ای از عزت و توانمندی را می توان در پوشش هوایی دستگیری ملوانان متجاوز در آب های خلیج فارس و راهبری و هدایت هواپیمای حامل عبدالملک ریگی اشاره کرد.
کد خبر: ۴۸۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 25 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، امیر سرتیپ یدالله شوکتی ظهر آدینه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلی این شهر با بیان اینکه پدافند هوایی در راستای تامین پایدار آسمان کشور سامانه های دفاعی را تحت کنترل قرار دارد، ابراز داشت: پدافند هوایی شناسایی و تشخیص اشیای پرنده در آسمان ایران را با قاطعیت انجام می دهد لذا در صورت مشاهده مورد خاص در کمترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به نقش پدافند هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ ایران و عراق، افزود: اوج اقتدار توان نظامی ایران را در این برهه می توان در عملیات والفجر هشت و فتح المبین مشاهده کرد که پدافند هوایی جمهوری اسلامی ۸۰هواپیمای بعثی را در آسمان منهدم کرد.

فرمانده پدافند هوایی سمنان بابیان اینکه در تجهیزات توپخانه ای و بهره گیری از سامانه های پیشرفته راداری به خودکفائی رسیده این، ابراز داشت: مجموعه پدافند هوایی ایران امروز از نظر توان نظامی از جمله کشورهای تراز اول جهان قرار دارد که نمونه ای از عزت و توانمندی را می توان در پوشش هوایی دستگیری ملوانان متجاوز در آب های خلیج فارس و راهبری و هدایت هواپیمای حامل عبدالملک ریگی اشاره کرد.

شوکتی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه با اوج اقتدار پدافند هوایی یکی از امن ترین مرزهای هوایی را در کشور شاهد هستیم لذا به دلیل وجود همین امنیت بیشترین ترددها از مسیر هوایی ایران صورت می گیرد.

وی افزود: پدافند هوایی در تامین امنیت مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور نیز نقش مهمی ایفا کرد و توانستیم بدون کوچکترین مشکلی بهترین حلقه های دفاعی و امنیتی را برای حفظ حریم ایران به کار گیریم و به عنوان یکی از کشورهای ایمن جهان شناخته شویم.

برچسب ها: پدافند هوایی ، سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار