رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان همدان به ایستگاه ششم خودش رسید، ایستگاهی که پر از اتفاقات مختلف بود.
کد خبر: ۴۸۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 27 August 2017
تیم تالار وحدت همدان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال استان همدان موفق شد با یک نتیجه بسیار خوب تیم مدعی ملی‌پوشان نهاوند را از پیش رو بردارد.

به گزارش فارس، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان همدان به ایستگاه ششم خودش رسید، ایستگاهی که پر از اتفاقات مختلف بود.

در حساس‌ترین بازی هفته دو تیم صدرنشین تالار وحدت و ملی‌پوشان نهاوند در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج برابر هم به میدان رفتند که در نهایت نتیجه به دور از انتظار رقم خورد و تیمی که تا پایان هفته قبل گل‌های زیادی را به ثمر رسانده بود، به یکباره اسیر سد محکم تالار وحدت شد و باخت.

در این بازی شاگردان محمود الماسی به لطف درخشش مهاجم سرحال خودشان محمدپارسا روهینا توانست به حساب پنج بر یک از سد تیم ملی‌پوشان عبور کند و این‌بار بدون شریک، صدنشینی لیگ را از آن خود کند.

اما در دیگر بازی هفته، تیم رده سومی گرین کشاورز نهاوند در خانه میزبان تیم وحدت ملایر بود که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود نهاوندی‌ها رقم خورد تا این تیم از باخت همشهری خودش نهایت استفاده را ببرد و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

در ادامه شگفتی‌های هفته ششم، تیم اتحاد جوان مریانج میزبان خودش را در تویسرکان شکست داد تا آنها هم در جدول سیر صعودی داشته باشند.

این تیم مریانجی که آمده بود باخت وحشتناک هفته قبل خودش ار جبران کند، که دست به کار بزرگی زد و با حساب سه بر دو از سد حریف قدرتمند خودش تیم ستاره سرخ تویسرکان عبور کرد و به رتبه پنجم جدول رسید.

در بازی دیگر این لیگ، دو تیم شهید شیرودی لاله‌جین و شهدای باباعلی بهار به مصاف هم رفتند که در نهایت این لاله‌جینی‌ها بودند که موفق شدند با حساب چهار بر دو از حریف خودشان عبور کنند.

اما در بازی آخر هفته مهر همدان و شهدای سامن در ورزشگاه شهید شمسی‌پور همدان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سامن موفق شد با دو گل زده و یک گل خورده از سد حریف خود عبور کند.

با احتساب بازی‌های روز گذشته لیگ برتر فوتبال استان، جدول رده‌بندی تا پایان هفته ششم به این شرح است.

1. تالار وحدت همدان با کسب 16 امتیاز و تفاضل گل 11

2. گرین کشاورز نهاوند با کسب 14 امتیاز و تفاضل گل 13

3. ملی‌پوشان نهاوند با کسب 13 امتیاز و تفاضل گل 9

4. شیرودی لاله‌جین با کسب 10 امتیاز و تفاضل گل 4

5. اتحاد جوان مریانج با کسب 10 امتیاز و تفاضل گل 4-

6. شهدای سامن با کسب 8 امتیاز و تفاضل گل 1-

7. ستاره سرخ تویسرکان با کسب 7 امتیاز و تفاضل 2

8. مهر همدان با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل 3-

9. وحدت ملایر با کسب 1 امتیاز وتفاضل گل 15-

10. باباعلی بهار بدون کسب امتیاز و تفاضل گل 20-
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار