دبیر هیئت جودوی استان از اعزام جودوکار استان به رقابت‌های قهرمانی بزرگ‌سالان جهان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 29 August 2017
به گزارش تابناک قزوین حمید فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، گفت: تیم ملی جودوی بزرگ‌سالان کشورمان در حالی تهران را به مقصد مجارستان محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان ترک کرد که رامین صفویه جوکار شایسته استان هم در این سفر ملی‌پوشان را همراهی کرد.

وی با اشاره به حضور رامین صفویه در ترکیب تیم ملی بزرگ‌سالان کشورمان در پیکارهای قهرمانی جهان اظهار کرد: این ورزشکار از توانایی‌های بالایی برخوردار است و یقیناً وی می‌تواند در این رقابت‌ها توانایی‌های بالای خود را به نمایش بگذارد.

فرمانی خاطرنشان کرد: این جودوکار استان در رده سنی نوجوانان و در تاریخ این رشته ورزشی موفق شد برای نخستین بار تیم ملی را در سنگین‌وزن رده سنی نوجوانان صاحب نشان برنز کند، نشانی که بدون شک اگر برنامه‌ریزی و مدیریت بهتری را در پی داشت می‌توانست در رده‌های سنی بالاتر هم برای این ورزشکار و تیم ملی جودوی کشورمان رقم بخورد.

وی افزود: صفویه اگرچه در میادین جهانی حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه دوران ورزشی خود به ثبت رسانده است، اما بدون شک با توجه به ظرفیت‌های بالایی که این ورزشکار دارد در صورت حفظ آمادگی بدنی و روحی خود و در صورت برنامه‌ریزی کادر فنی و سرمربیان تیم ملی می‌تواند در آوردگاه مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان جهان برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

دبیر هیئت جودوی استان قزوین تصریح کرد: صفویه دو نشان برنز مسابقات نوجوانان و رقابت‌های دانش آموزان جهان را در کارنامه دوران ورزشی خود می‌بیند، ضمن این‌که این جودوکار در مسابقات المپیک نوجوان جهان هم موفق شد با شایستگی نشان ارزشمند طلا را از آن خود کند.

فرمانی یادآور شد: رقابت‌های جودوی قهرمانی بزرگ‌سالان جهان با شرکت بیش از 700 جودوکار از 136 کشور جهان به میزبانی مجارستان برگزار میشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار