بالاخره کیایی نژاد سکوت را شکست
نماینده نظرآباد در مجلس گفت: در انتصاب معاونت سیاسی فرمانداری نظرآباد هیچ مشورتی با بنده صورت نگرفته و حرف آقایان این است که نیازی برای مشورت در این باره دیده نمی‌شود!
کد خبر: ۴۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶ 17 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: به دنبال پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، همانطور که انتظار می رفت بخشی از استانداران و فرمانداران در سراسر کشور تغییر کردند.
در همین دوره شهریار آقایی که از فعالان سیاسی و مدیران بومی با گرایش اصلاح طلبی استان البرز است، به عنوان فرماندار شهرستان نظرآباد منصوب شد.
فرماندار چند شهرستان دیگر از جمله طالقان نیز تغییر کرد و همان زمان مفید کیایی نژاد نماینده شهرستان های ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس در اعتراض به عزل و نصب ها و انتصابات استاندار وقت البرز دفاتر نمایندگی خود را در طالقان و نظرآباد تعطیل کرد.
وی 17 آذر سال 92 به خبرنگاران گفته بود: در دفاع از حقوق و نظر مردم شهرستان های نظرآباد و طالقان و به دنبال انتصاب دو فرماندار کاملا بی تجربه مرتبط و نا آشنا به این دو شهرستان مهم و حساس و اصرار استاندار به انتصابات غیر بومی و حذف نیروها، مدیران و فرمانداران موفق بومی اقدام به تعطیلی این دو دفتر خود تا اطلاع ثانوی کرده تا گامی مهم در دفاع از نظر و خواسته مردم در انتصاب فرمانداران و مدیران بومی و مورد وثوق مردم بردارم.
 کیایی نژاد تاکید کرده بود: تا زمان اصلاح این انتصاب ها و منصوب شدن فرمانداران و مدیران بومی و توانمند و متخصص و متعهد تعطیلی این دفاتر ادامه می یابد.
نکته جالب توجه این است که شهریار آقایی که مورد اعتراض کیایی نژاد بود از مدیران بومی استان می باشد و به همین دلیل مدت کوتاهی بعد، کیایی نژاد نظر خود را تغییر داد و با توصیف آقایی به عنوان فرمانداری از خانواده معظم شهدا و بسیجی، دفتر نمایندگی خود در نظرآباد را مجددا دایر کرد.
چندی بعد، طهایی به جای طاهری استاندار البرز شد و بلافاصله دستور عزل فرماندار نظرآباد را صادر کرد و یکی از دوستان خود به نام حجت الله صادقی را به این سمت منصوب کرد.
صادقی هیچ سابقه حضور در البرز نداشت و تاکنون نیز اعضای خانواده اش در یکی از شهرستان های استان مرکزی ساکن هستند و مجبور است هفته یک بار برای دیدار با آنها به این استان سفر کند.
وی از زمان حضور در فرمانداری نظرآباد 3 معاون فرمانداری و 2 بخشدار را تغییر داده و برای هیچ یک از این سمت ها از مدیران بومی استفاده نکرده است.
وی حتی یک مدیر مدرسه در تهران را به سمت معاون سیاسی فرمانداری منصوب کرده است.
در این مدت و علیرغم اعتراضات گسترده مردم نظرآباد، کیایی نژاد نماینده نظرآباد در مجلس سکوت اختیار کرده و اعتراضی نداشت.
شنیده های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که چندی پیش در حاشیه یک جلسه عمومی، تعدادی از مردم نظرآباد به سکوت کیایی نژاد اعتراض کرده و می گفتند "شما که دفتر خود را برای انتصاب فرماندار بومی تعطیل کردید، چرا در برابر انتصاب 6 مدیر غیر بومی و آمدن یک مدیر مدرسه به عنوان معاون یک دستگاه مهم سکوت کرده اید؟"
خبرهای رسیده حاکی از آن است که بالاخره کیایی نژاد سکوت خود را شکسته است.
خبرگزاری تسنیم در گفتگویی به نقل از این نماینده مجلس نوشته است: بنده معتقد هستم خیلی از انتصاب‌هایی که در استان صورت می‌گیرد برای انتخابات پیش‌رو است و این مهم را تائید می‌کنم.
مفید کیائی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در انتصاب معاونت سیاسی فرمانداری نظرآباد هیچ مشورتی با بنده در این‌باره صورت نگرفته است، اظهار داشت: حرف آقایان این است که نیازی برای مشورت در این باره با نماینده مجلس شورای اسلامی دیده نمی‌شود چرا که قوه مقننه نباید در امور قوه اجرایی دخالت کند.
وی با تاکید بر اینکه به نظر بنده مشورت در این دسته از انتصاب‌ها با نماینده مجلس شورای اسلامی مهم است چرا که قرار است با این افراد در شهرستان کار کنیم، افزود: در انتصابات معاونت سیاسی شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد هیچ هماهنگی با بنده صورت نگرفته است.
نماینده ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش از این فردی برای سمت معاونت سیاسی ساوجبلاغ توسط بنده و فرماندار این شهرستان معرفی شده بود که مورد قبول قرار نگرفت، خاطرنشان کرد: زمانی که استاندار فعلی به استان البرز آمد قرار شد نشست مشترکی با نماینده ولی‌فقیه در البرز و استاندار داشته باشیم که این مهم رخ نداد.
حجت‌الاسلام والمسلمین کیائی‌نژاد تصریح کرد: جلسات مشترک نمایندگان مجلس و استاندار البرز برگزار می‌شود اما اگر امام‌جمعه و مسئول اطلاعات نیز حضور داشته باشند، مناسبت‌تر و بهتر امور شهرستان‌های استان پیگیری می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه بنده متعقد هستم خیلی از انتصاب‌هایی که در استان صورت می‌گیرد برای انتخابات پیش رو است و  این مهم را تائید می‌کنم، گفت: قطعا در این انتصاب‌ها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برنامه‌ریزی شده است به همین منظور باید حواسمان کاملا جمع باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
آقای کیایی نژاد به وظائف قانونی خود عمل کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
نظرآباد شهرستان فراموش شده است.
نظم ده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
آقای کیایی نژاد چرا پس کاری نمیکنی چه نماینده ای هستی ؟
گناه مردم نظراباد چیه ؟فقط اینجا مشکل آقای فرماندار حل شده.خودش از کارمندی استان مرکزی شده فرماندار. پسر و دامادش هم تو کارخانه سیمان استخدام کرده. بی خیال مردم
پاسخ ها
یکی از اهالی تنکما
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
خدا رو شکر انتخابات نزدیکه و همین اعتراض ساده را هم شنیدیم. وگرنه مردم نظرآباد چند ماهی است که فراموش شده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
خودتونو خسته نکنید اتفاقی نمی افته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
تابناک مصاحبه اختصاصی با نماینده انجام دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
هی بر طبل غیر بوی بکوبید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
پس خودرو معاون سیاسی که سرقت شده بود چی شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار