سید حسن قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به شهرستان نهاوند بیمارستان ۱۸۴ تختخوابی آیت الله قدوسی و پد فرود بالگرد این بیمارستان را بهره‌برداری کرد. وی در ادامه سفر یک روزه خود با حضور در شهرستان اسدآباد از مرحله دوم بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد را بهره‌برداری کرد.
کد خبر: ۴۸۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 04 September 2017
مرکز سوختگی بیمارستان بعثت همدان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایکنا، مرکز سوختگی بیمارستان بعثت همدان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید. 
مرکز سوختگی بیمارستان بعثت همدان با ۴۹ تخت و هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیارد ریال احداث شده است. 

عملیات اجرایی و ساخت بخش سوانح و سوختگی بیمارستان بعثت همدان از سال ۸۷ آغاز شد. این بخش مجهزترین مرکز سوختگی غرب کشور است و با بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا در پنج هزار و ۹۱۰ مترمربع زیربنا ساخته شده است. 
این طرح در سفر رئیس‌جمهوری به همدان به تصویب رسید. 

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بهره‌برداری از ۱۵۳ طرح بهداشتی و درمانی صبح پنجشنبه وارد همدان شد. 

سید حسن قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به شهرستان نهاوند بیمارستان ۱۸۴ تختخوابی آیت الله قدوسی و پد فرود بالگرد این بیمارستان را بهره‌برداری کرد.  وی در ادامه سفر یک روزه خود با حضور در شهرستان اسدآباد از مرحله دوم بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد را بهره‌برداری کرد. 

همچنین نخستین مرکز طب سنتی منطقه غرب کشور در همدان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز  شد. 
بخش سی تی آنژیوگرافی قلب و عروق بیمارستان قلب فرشچیان همدان نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری شد. 

رئیس مرکز آموزشی درمانی فرشچیان همدان در این آیین گفت: دستگاه CT آنژیوگرافی زیمنس ۱۲۸ اسلایس مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان با اعتباری حدود ۸۰ میلیارد ریال خریداری شده است. 

حسن جلالوند با بیان اینکه این دستگاه آماده پذیرش تمام بیماران برای انجام آنژیوگرافی عروق کرونر است ادامه داد: بیمارستان فوق تخصص قلب فرشچیان شهریور سال ۱۳۹۴ احداث شده است و هر ماه به طور میانگین حدود ۸۰ تا ۹۰ عمل قلب در این بیمارستان انجام می شود. 

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در این سفر بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی شهید آیت الله قدوسی  نهاوند را به بهره‌برداری رساند. 

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین بهره‌برداری این بیمارستان گفت: بیمارستان شهید قدوسی نهاوند یکی از بیمارستانهای مجهز در سطح کشور است که می تواند بسیاری از مشکلات درمانی مردم شهرستان را برطرف کند. 

وی ادامه داد: بیمارستان شهید قدوسی به لحاظ تجهیزات کامل است اما در زمینه برخی شاخص‌ها مانند نیروی انسانی کاستی دارد که لازم است هر چه سریعتر برطرف شود تا بتواند بار فشار بیمارستانهای دیگر را بگیرد. 

وی گفت: در صورتی که این کمبودها برطرف شود تجهیزات ام آر آی، سی تی اسکن، آمبولانس و ماموگرافی در این بیمارستان راه‌اندازی می شود. 

بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند در زمینی به مساحت ۶۳ هزار متر مربع با زیر بنای ۱۲هزارو ۲۰۰ متر مربع ساختمان اصلی و ۸۰۰ متر مربع ساختمان های جانبی دارای پنج اتاق عمل ، بخش اورژانس مجهز با ۲۳ تخت، بخش مراقبت‌های ویژه با ۱۷ تخت ، پنج سوئیت مجزا برای بخش زایمان و بخش سوانح و سوختگی است. 

برای احداث این بیمارستان که کلنگ آن در اواخر سال ۹۱ به زمین زده شد ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۲۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به تامین تجهیزات بخشهای مختلف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار