کد خبر: ۴۸۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 06 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مسئول دبیرخانه بین المللی «یزد حسینه ایران» از برگزاری نشست شورای مرکزی دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران خبر داد.

 سیدحسن حسینی با تشریح فعالیت‌های این دبیرخانه بین المللی اظهار داشت: این نشست به منظور هم اندیشی پیرامون برنامه ریزی هر چه بهتر مراسم های عزاداری ایام محرم حسینی در سطح استان یزد برگزار شده است.

وی افزود: در این نشست حجت الاسلام نجیمی نماینده هیئت انصار، اعضا و رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد، مسئول کانون بسیج مداحان استان یزد، رئیس و اعضای موسسه گسترش فرهنگ حسینی، مسئول هیئت رزمندگان، نمایندگانی از هیئت‌های تعزیه و شاعران آیینی یزد برگزار شد.

حسینی بیان کرد: این نشست با هدف ایجاد انسجام هر چه بیشتر بین تشکلهای مرتبط برگزار شده و تلاش می شود با تشکیل کمیته های مختلف در حوزه های مرتبط، برگزاری این نشست ها ادامه یابد.

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینه ایران با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد یادآور شد: از جمله ظرفیت های معرفی یزد به جهان، مراسم‌های عزاداری این استان است.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های مذهبی بسیار خوبی که در استان یزد وجود دارد، تصریح کرد: گردشگری مذهبی در این استان از پتانسیل های خوبی برخوردار است که امیدواریم بتوانیم در مسیر ترویج و گسترش آن قدم برداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار