استاندار اردبیل سرمایه گذاری بخش خصوصی و شبه دولتی را تنها راه توسعه این استان در شرایط کنونی عنوان کرد.
کد خبر: ۴۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 17 June 2015

 به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در آیین افتتاح چهار طرح مشارکتی تولیدی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی منابع مالی دولت محدود است و به تبعیت از تاکید مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید، حمایت از بخش خصوصی انجام می شود.

وی افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی طی چند سال اخیر به دلیل نوسانات ارزی دچار مشکل و حتی برخی تعطیل شدند که بازدیدهای مستمر هفتگی به منظور راه اندازی دوباره و حل مشکلات آنها با بانک ها و دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

استاندار اردبیل اضافه کرد: با توجه به ساختارهای دولتی فعال سازی واحدهای تولیدی چند سال زمان می برد و از این رو برای بهبود فضای کسب و کار در منطقه فعالیت های زیربنایی انجام و از مجموعه هایی مانند بنیاد برکت برای حضور در استان دعوت شد.

خدابخش با اشاره به سازماندهی مناسب بنیاد برکت و حرکت آنها در جهت منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: این مجموعه برای مشارکت در طرح های تولیدی شرط هایی مانند شفافیت مالی و تعیین مدیرعامل حرفه ای داشت که در نهایت می تواند موجب شکوفایی اقتصاد شود.

چهار طرح مشارکتی تولیدی بنیاد برکت در سطح استان اردبیل شامل آرتا سرم، شمیم شفت نوش، زرکود و فولاد سپر سبلان روز سه شنبه با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت و مسوولان منطقه ای به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار