استاندار البرز با بیان اینکه تعاونی ها نقش موثری در اقتصاد کشور ایفا می کنند،گفت: دو اولویت دولت دوازدهم نیز بر مدار تقویت اقتصاد و ایجاد شغل تمرکز دارد.
کد خبر: ۴۹۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 06 September 2017
به گزارش تابناک : «سیدحمیدطهائی»ظهرچهارشنبه در آیین"تجلیل از تعاونی های برتر استان" که همزمان با هفته گرامیداشت تعاون در محل سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد،ضمن تبریک فرارسیدن عیدغدیر،عید ولایت،گفت: روحیه تعاون را می توان در شهید رجائی جستجو کرد، هنگامی که در مبارزات انقلابی، روحیه تعاون را در کار و معیشت نیز حفظ کرده بود. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه روحیه جمعی و کار تعاون سبب ساز موفقیت می شود،افزود: دست خدا با جمع است و همواره موج حرکت تعاونی ها،اثربخش بوده و هست.
استاندار البرز همچنین با خاطرنشان شدن شعار سال،بیان کرد: تعاونی‌ها یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی هستند، با هدایت سرمایه‌های خرد و کلان باید زمینه تشکیل تعاونی‌ها برای تحقق سهم اشتغال جوانان را فراهم کنیم.
طهائی بیان کرد: با توجه به اهمیت تولید و اشتغال، همه موظف شده اند تا اولویت مهم را در دولت دوازدهم به موضوع اقتصاد اختصاص دهند.
وی افزود: در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی باید فعالان این حوزه معرفی و شناخته شوند.
در پایان این مراسم از تعاونی های برتر تجلیل شد.






منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار