ژوزه مورینیو سرمربی باشگاه منچستر یونایتد در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار برابر استوک سیتی اذعان داشت به دنبال قهرمانی با شیاطین سرخ است.
کد خبر: ۴۹۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 09 September 2017
به گزارش تابناک : ژوزه مورینیو که توانسته است در فصل 2017/18 لیگ برتر انگلیس نمایش بی نظیری را از خود ارائه دهد و در صدر جدول لیگ جزیره با منچستر یونایتد قرار بگیرد با طعنه زدن به سبک بازی باشگاه چلسی اذعان داشت به دنبال قهرمانی جذاب با تیم جدید خود است!
 
مورینیو در این باره اظهار داشت: ما می خواهیم فوتبالی جذاب و تماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم، پیروزی با حداقل گل را نمی خواهیم و همانطور که می بینید در تلاش هستیم تا با حداکثر گل بازی را به اتمام برسانیم، نباید تنها نتیجه برای ما اهمیت داشته باشد! ما به دنبال کیفیت هستیم.
 
ما تنها در زمانی که مجبور باشیم دفاع خواهیم کرد! اگر زیر فششار باشیم برنامه هایمان را اینگونه تنظیم خواهیم کرد، اما بی شک بازی دلسرد کننده در برنامه های ما جایی ندارد، می خواهیم به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کنیم، اما بی شک مانند چلسی نخواهیم بود و به هر قیمتی به پیروزی فکر نمی کنیم!
سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.





منبع : ورزش 11
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار