همزمان با دیگر مناطق ایران اسلامی، شهر کرج در روز عید ولایت و امامت غرق در نور و شادی و سرور بود.
کد خبر: ۴۹۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 10 September 2017

به گزارش تابناک : همزمان با دیگر مناطق ایران اسلامی، شهر کرج در روز عید ولایت و امامت غرق در نور و شادی و سرور بود و در بسیاری از مساجد و اماکن مذهبی کرج مراسم جشن و سرور به مناسبت این روز فرخنده برگزار شد.

عاشقان امامت و ولایت در کرج با چراغانی، آذین بندی و نصب پرچم و پارچه نوشته بر سر در منازل و مغازه ها، حسینیه ها، مساجد و همچنین در معابر و خیابان ها، این عید بزرگ را جشن گرفتند.

شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شب گذشته نیز با حضور در خیابان های مرکزی کرج  به میمنت عید ولایت به پخش شیرینی و شربت مشغول بودند.

همچنین مردم مومن کرج در یک سنت قدیمی در روز عید غدیر خم به دیدار سادات می روند و این روز سعید و فرخنده را به آنان تبریک می گویند که روستای برغان کرج نیز چنین برنامه باشکوهی را برگزار کرد.

هدیه عید غدیر از طرف شهدای سادات قریشی به مسافرین برغان

عکاس: سیده ساجده قریشی

بسیاری از زوج های کرجی نیز خجسته روز عید سعید غدیر را برای جشن مراسم ازدواج خود انتخاب کرده و به میمنت آن، آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند که یک نمونه آن برگزاری جشن ازدواج و اشتغال چند کارآفرین در مسجد جامع ۴۰۰ دستگاه کرج بود.

عکاس: آذر مرادی

همچنین با همت حوزه ٢١١ شهید گلکار کرج و دعوت از زوج های جوان جشن غدیر و تقدیر از حافظ قران نوجوان و مسابقه  پیامکی و اهدا جوایز نیز برگزار شد.

عکاس: نادیا پرماه

همچنین توزیع ۵ هزار بسته گوشت مرغ و اسباب بازی در بین مردم محروم مناطق ۶ گانه اسلام آباد کرج به مناسبت عید غدیر خم توسط قرارگاه جوادالائمه(ع) حوزه ۱۱۱ بسیج شهید مدرس و حوزه ۱۱۲ بسیج حضرت ام کلثوم(س) انجام شد.

شایان ذکر است جشن های عید غدیر خم در دیگر شهرستان های استان البرز نیز در حال برگزاری است.





منبع : البرز 24 
برچسب ها: عید غدیر ، شهر کرج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار