دبیر برگزاری لیگ حافظان قرآن از برگزاری دومین دوره لیگ حافظان قرآن با حضور تیم‌های ورزشی حافظ قرآن کریم در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 10 September 2017
به گزارش تابناک : دومین دوره لیگ حافظان قرآن استان مازندران ۱۳ مهر کار خود را آغاز خواهد کرد.

سیده کلثوم حسینی طراح و دبیر برگزاری این رقابت‌ها درباره رشته‌های دومین دوره لیگ حافظان قرآن مازندران گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱، ۳، ۵، ۷ و ۱۰ جزء قرآن کریم به صورت تیمی و با ساختار لیگ یعنی برگزاری مسابقه تیم‌به‌تیم و با زمان‌بندی هفته‌به‌هفته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بنا به درخواست مربیان و داوران امسال مسابقات رشته ترتیل‌ هم به رقابت‌ها افزوده شده که البته مسابقات این رشته به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری لیگ حافظان قرآن مازندران درباره چگونگی انتخاب شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها گفت: این مسابقات در بین ورزشکاران رشته‌های تکواندو، تیر‌اندازی و آمادگی جسمانی مازندران که حافظ قرآن هم هستند برگزار خواهد شد.

حسینی از حضور تیم‌هایی از شهر‌های مختلف مازندران در لیگ امسال خبر داد و گفت: تاکنون تیم‌هایی از شهر‌های بهشهر، خلیل‌شهر، ساری، بابل، سیمرغ، چالوس، رامسر، آمل، فریدون‌کنار، جویبار و قائمشهر برای حضور در لیگ حافظان قرآن مازندران نام‌نویسی کرده‌اند.

این مسابقات با همت مؤسسه قرآنی، ورزشی فتوت مازندران و با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل تبلیغات مازندران برگزار خواهد شد.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار