بسته محترمانه تابناک؛
تابناک: آنچنان هم که جنابشان می فرمایند متروی اصفهان نه تنها اندرخم یک کوچه نمانده که در مسیر خود چندین خیابان تاریخی را هم از سر گذرانده است و حالا با یک کاخ تاریخی هم شاخ به شاخ شده است.
کد خبر: ۴۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 17 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در میان خبرهایی که هروز با آنها روبرو می شویم و هرکدام پیام های خاص خود را به مخاطب منتقل می کند گاه جای خالی برخی حرفها در حاشیه این خبرها احساس می شود.

ملاحظات سیاسی، تعارفات بین مسئولان و بین سازمانی و شاید هم محافظه کاری مدیران این جای خالی را رقم می زند و برخی از حرف های نگفته خبرها را به حاشیه می برد.

حرف هایی که تابناک در نظر دارد با عنوان "محترمانه" به آنها پرداخته و از قول مخاطبان خود با صاحبان حرف و خبر سخن بگوید.
از انتخاب شهردار که فعلا بگذریم هفته پیش اظهانظر جواد شعرباف، مدیرعامل سازمان قطار شهری در مورد خط 2 متروی اصفهان هم جالب بود.

شعرباف گفته بود ما وظیفه داریم سد متروی اصفهان را بشکنیم.

حال اینکه منظور از این سد همان میدان نقش جهان باشد یا نه را باید از آقای شعرباف که اعتقاد دارد در مورد مترو هنوز اندرخم یک کوچه ایم! پرسید.

آقای شعرباف گویی باید این روزها به جای کتابهای تاریخی در مورد متروی کشورهای اروپایی که گویی خط به خط شان را ازبراند بیشتر کتابهای تاریخ معاصر ایران در مورد متروی اصفهان را مرور کنند.

چون اگر ایشان سری به این کتابها بزنند متوجه خواهند شد که آنچنان هم که جنابشان می فرمایند متروی اصفهان نه تنها اندرخم یک کوچه نمانده که در مسیر خود چندین خیابان تاریخی را هم از سر گذرانده است و حالا با یک کاخ تاریخی هم شاخ به شاخ شده است.!

کاخی که معلوم نیست، شاخ می شکند یا شاخش را می شکنند؟!!.

از طرفی ایشان گفته اند سد! خب آقای مدیر شما که بلدوزر و بیل مکانیکی و مصوبه دارید دیگر چرا پشت سد مانده اید؟! پا را بیشتر روی گاز بگذارید تا دیگر هیچ سدی چه تاریخی چه ناتاریخی، خاطرتان را پریشان نکند.

این هفته شنبه مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان، مهمان شورای شهر اصفهان بود.
در این جلسه عبدالرسول جانثاری، عضو شورای شهر اصفهان، از تبلیغات رایتل در اصفهان که خلاف واقعیت است و در هیچ جای شهر آنتن دهی ندارد، ابراز گلایه کرد.

به این عضو شورای شهر اصفهان باید گفت اپراتورهای کهنه کار بعد از حدود 15 سال تازه هنوز هم در خیلی از نقاط شهر آنتن نمی دهند و دست مشترکان خود را در پوست گردو می گذارند دیگر به چه رسد به این اپراتور تازه از گرد راه رسیده؟!.

مردم ما که صبر خود را با اپراتورهای قبلی آزموده اند و خداراشکر هنوز هم مردم پیروز این آزمون اند و حالا هم با این اپراتور صبرشان را تکمیل می کنند!.

سپاهانشهر هم در این روزها حسابی توی چشم افتاده بود! اول یک سرقت مسلحانه از بانک و بعد هم شلیک توپ از مکانی نامعلوم و از سوی نهادی نامعلوم مانند توپ در شهر صدا کرد.

مردم که اول خیالشان از بابت سرقت از بانک و ناکامی دزدها راحت شده بود، و پلیس هم خوشحال از عملیاتی که در 12 دقیقه آن را انجام داده بود، گویی با یک چشم شور دچار چشم زخم شدند و تمام شادی مردم از سرقت ناقض دزدها از بانکشان، به یک تعجب و ترس تبدیل شد.

استاندار اصفهان روز گذشته اعلام کرد که کار ساخت مصلی اصفهان تا پایان ماه رمضان گویی به پایان می رسد و مردم می توانند نماز عید فطر را در شبستان مصلی اصفهان بخوانند.

به نظر می رسد فکر بدی نباشد که مردم بعد از نماز عید فطر، به دلیل افتتاح این پروژه حدودا 20 ساله که صاحب رکورد هم هست، دو رکعت نماز شکر هم به جای بیاورند!.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد مدارس استان از سیستم استاندارد گرمایشی برخوردار هستند. این یعنی اینکه 50 درصد دیگر سیستم گرمایشی استاندارد ندارند.

و این یعنی همانطور که پزشکان اصفهانی در کمک به دانش آموزان شین آباد که در مدرسه سوختند پیشتاز بودند، مدیران آموزش و پرورش اصفهان هم با مدیران شین آبادی و بخاری های اصفهان هم با بخاری های شین آباد و خدا را چه دیدید شاید، دانش آموزان اصفهانی هم با دانش آموزان شین آباد قصد همدردی دارند!.

از طرفی باید به جناب فانی، وزیر آموزش و پرورش هم گفت، خب وزیر محترم همین بخاری ها را از سطح مدارس جمع نکردید که الان مجلس به شما کارت داده نه یکی آن هم دو تا!! و شاید هم کم کم به شما لطف کنند و بار سنگین فرهنگی کشور و این بخاری های غیراستاندارد را از روی دوش شما بردارند و .........

بسته امروز را با آقای شعرباف شروع کردیم و دلمان نیامد با ایشان تمامش نکنیم.

این آقای مسئول هم جزو گزینه های شهرداری اصفهان بودند که در این هفته انصراف خود را اعلام کردند.

خب بالاخره همان طور که گفتیم آقای شعرباف این روزها درگیر مترو اند حسابی و نمی توانند فرمان بلدوزرها و بیل مکانیکی ها را به فرد دیگری بسپارند بالاخره ایشان وظیفه گذشتن از سد مترو را برعهده دارند هرچه نباشد، کم وظیفه ای نیست که!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :