فرمانده سپاه عاشورا گفت: بايد با اخلاص به کارهاي خود رنگ خدايي بدهيم چراكه ذات اقدس الهي فنا ناپذير است و کاري که رنگ خدايي داشته باشد، ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۲ 18 June 2015
به گزارش خبرنگار ما ، غلام عسكر كريميان در سرکشي از حوزه امام محمدباقر(ع) سپاه امامت تبريز، با اشاره به دشمني هاي استكبار جهاني با كشورمان، علت اصلي اين دشمني ها را ماهيت انقلاب اسلامي عنوان و بيان كرد: ماهيت انقلاب استکبارستيزي و سلطه ناپذيري و شعار هيهات من الذله شعار اصلي انقلاب اسلامي است.

وي با يادآوري هشدارهاي رهبر فرزانه انقلاب در اوايل دهه 70 با عنوايني همچون تهاجم فرهنگي، شبيخون فرهنگي، ناتوي فرهنگي، قتل عام فرهنگي و ...، اظهار داشت: امروز شکل و شمايل جنگ عوض شده ولي ماهيت آن همان است و دشمنان با نااميدي از ايجاد تفرقه ميان اقوام مختلف و جنگ سخت، به جنگ نرم روي آوردند.

كريميان نقش تهذيب نفس را در تشخيص راه درست مهم خواند و ادامه داد: امروز در بسياري از زمان ها پيچيدگي هايي وجود دارد که اگر در اين فضاي غبار آلود چراغ بصيرت همراه نباشد، تشخيص دادن راه درست سخت مي شود.

فرمانده سپاه امامت تبريز نيز در سخناني با بيان اينكه اسلام کامل ترين دين است و بايد جهاني شود، خاطرنشان كرد: انقلاب به عنوان ادامه حرکت و نهضت عاشورايي اباعبدالله الحسين(ع) منادي و پرچمدار اسلام ناب است.

حسن صفدري با تاكيد به اينكه بايد به بسيجي بودن خود افتخار کنيم، افزود: به بسيج به عنوان لشكر مخلص خدا، موتور محرکه ي پيشرونده و پيشبرنده ي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

وي با اشاره به نقش ولايت مداري در جامعه، تصريح كرد: ولايتمداري موجب ترس دشمنان -که در راس آن ها آمريکاست-، بوده و تا زماني که در سپاه و بسيج اين باور وجود دارد به گفته امام راحل(ره)، امريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار