در آستانه بازگشایی مدارس، نمایشگاه فروش پائیزه با 140 غرفه در مراسمی با حضور رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولان عصر چهارشنبه در شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.
کد خبر: ۴۹۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 14 September 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با هدف تامین نیازهای اساسی مردم در آستانه بازگشایی مدارس و سهولت در خرید والدین دایر شده است.
علی پرزحمت اظهار داشت: این نمایشگاه تا 29 شهریور برای بازدید شهروندان برپاست.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با 140 غرفه برپا شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه هر ساله در استان برگزار می‌شود، گفت: علاقه مندان می‌توانند محصولات موردنیاز خود را در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 20 درصد تهیه کنند.
پرزحمت یادآور شد: نمایشگاه پائیزه با حضور صنوف تولیدی استان برپا شده و کالاهای ضروری مربوط به بازگشایی مدارس شامل کیف،کفش، پوشاک،انواع مواد غذایی،لوازم التحریر،مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی در آن به عرضه گذاشته شده است.
وی در پایان گفت: در این نمایشگاه 44 غرفه مواد غذایی، 16 غرفه لوازم التحریر، 25 غرفه کیف و کفش، 30 غرفه پوشاک و 24 غرفه نیز کالاهای متفرقه عرضه می کنند.
نمایشگاه فروش محصولات پائیزه قزوین تا 29 شهریور ماه سال جاری از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برای بازدید عموم علاقه مندان آزاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار