در سه ماه نخست سال جاری
تابناک: مدیر جهاد کشاورزی چادگان گفت: در سه ماه نخست سال جاری با بارش برف خارج از فصل، ورزش باد و سرمازدگی بهاری بیش از 95 درصد از محصولات باغی شهرستان چادگان دچار خسارت شدند.
کد خبر: ۴۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 18 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، بختیار حاجتی صبح امروز در جلسه تجلیل از کشاورزان شهرستان چادگان اظهار داشت: در سال جاری با بارش برف خارج از فصل، ورزش باد و سرمازدگی بهاری به بیش از 95 درصد محصولات باغی شهرستان چادگان خسارت وارد شد که در اقتصاد باغداران حائز اهمیت است و حمایت بیشتر مسئولان استان و شهرستان را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، 6 طرح کشاورزی از 10 طرح شهرستان به صورت نمادین در بخش مرکزی و بخش چناررود با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با اجرای این طرح‌ها بیش از 500 هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت محصولات کشاورزی قرار می‌گیرد.

در ادامه این مراسم حبیب‌الله معتمدی فرماندار چادگان اظهار داشت: در کنار کمک‌های دولت، کشاورزان نیز باید در صرفه‌جویی آب و تغییر الگوی کشت با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در برداشت محصولات کشاورزی با مشکلات مواجه نشوند.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان چادگان برگزار شد از 8 کشاورز نمونه در حوزه صیفی‌جات، گلخانه، دامداری، گندم‌کاری، باغداری، سیستم آبیاری تحت فشار و تعاونی برتر این شهرستان تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار