رئیس سازمان بسیح هنرمندان فارس با اشاره به استقبال 150 هزار نفری شهروندان شیرازی برای دیدن نمایش «فصل شیدایی»، از عدم‌ حمایت و همکاری متولیان فرهنگی فارس و شیراز گلایه کرد.
کد خبر: ۴۹۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 17 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:نیما زارع  بابیان اینکه 150 هزار نفر در شیراز از 10 شهریور تا 22 شهریور، بزرگترین نمایش میدانی و چندرسانه‌ای کشور با عنوان «فصل شیدایی» را  مشاهده کردند، اظهار داشت: در اجرای این نمایش 700 نفر در بخش‌های مختلف از گروه نمایشی تا انتظامات فعالیت داشتند که حدود 100 نفر از آن‌ها سربازان سپاه فجر استان فارس بودند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس ادامه داد: یکی از نقاط قوت این برنامه حضور اقشار مختلف مردمی از پزشک تا کارگر بود.

زارع اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب و فضای مجازی را از دیگر نقاط مثبت معرفی این برنامه دانست 

به گفته وی 12 هزار صندلی برای تماشاگران تهیه‌ شده بود، اما در شب آخر 18 هزار نفر حضور پیدا کردند که موجب غافل‌گیری متصدیان شده بود.

مدیر اجرایی نمایش فصل شیدایی در شیراز یادآور شد: در حاشیه این برنامه یک مجموعه نمایشگاه با 80 غرفه نیز راه‌اندازی شد که مؤسسات مردمی آن را اداره می‌کردند و غرفه‌های اقتصاد مقاومتی نیز با همکاری بسیج سازندگی برپا شده بود.

زارع ظرفیت پارکینگ تخصیص داده‌ شده برای خودروهای تماشاگران فصل شیدایی را 2 هزار و 500 دستگاه اعلام کرد که با افزایش تماشاگران به تعداد 5 هزار خودرو رسید که برخی‌ها نیز در حاشیه خیابان پارک کرده بودند که علاوه بر ایجاد ترافیک در شب آخر، جریمه هم شدند، اما با همکاری نیروی انتظامی و مجموعه راهنمایی و رانندگی مسئله حل شد.

این مدیر اجرایی نمایش فصل شیدایی تأکید کرد: حضور پرتعداد مردم نشان داد که با زبان هنر نیز می‌شود حرف از دین زد و اگر کار خوب ارائه شود، مردم هم استقبال می‌کنند.

به گفته وی سازمان هنری اوج، سپاه فجر فارس، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و شهرداری شیراز متولیان اصلی برگزاری فصل شیدایی در شیراز بودند که یک میلیارد تومان نیز برای این نمایش عظیم هزینه شد، اما دیگر نهادهای فرهنگی هیچ حمایت و کمکی نداشته و فقط برخی مسؤولان برای دیدن نمایش حضور پیدا کردند.

زارع با اشاره به اینکه بلیت‌های نمایش در بین مناطق محروم و حاشیه شهر هم توزیع‌ شده بود، گفت: این اقدام توسط جبهه فرهنگی انقلاب انجام شد و از طریق سپاه نواحی شیراز نیز مردم به محل نمایش می‌آمدند؛ ضمن اینکه از دیگر شهرستان‌های فارس نیز برای تماشای نمایش به شیراز آمدند.

وی به همکاری برق منطقه‌ای فارس نیز اشاره کرد و خاطرنشان شد: تمام مراحل برنامه بر اساس داشته‌هایمان انجام شد و دیگر دستگاه‌های دولتی هیچ ظهور و بروزی در این برنامه نداشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار