رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ساری گفت : طرح نشاط معنوی در هشت بقعه شاخص این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 18 June 2015
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران حجت الاسلام ابراهیم حیدری در افتتاحیه طرح نشاط معنوی بقاع متبرکه شهرستان ساری که در سالن اجتماعات امامزاده عباس(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از طرح های مهم اوقاف طرح نشاط معنوی است، افزود: این طرح برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان تهیه شده است که در بقاع متبرکه شاخص کشور و اجرا میشود.

وی با اشاره به اینکه با وجود گوشی های جدید دسترسی به فضای مجازی بسیار آسان شده است ، اظهار داشت : پدران و مادران در این گردباد تهاجم فرهنگی بایستی خیلی سخت مواظب فرزندانشان باشند تا به انحراف کشیده نشوند و تنها راه نجات مانوس شدن با قرآن است فرزندانتان را با قرآن آشنا کنید تا با قرآن انس بگیرند که بی شک از طوفان سهمگین تهاجم غربی در امان خواهند بود.

وی افزود: کلاسهای قرآنی در رشته های ده گانه، ریاضی ، خط و نقاشی برای سه مقطع سنی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با تفکیک جنسیتی برادران و خواهران و همچنین اردوهای سیاحتی و زیارتی با برنامه های متنوع در این مراکز آموزشی اجرا خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه بیشترین زحمات تربیت فرزندان بر دوش مادر است ، افزود در فوق برنامه های طرح نشاط معنوی کلاس های مشاوره ای ، بصیرتی در جهت تربیت صحیح فرزندان و نیز قالی بافی برای مادران این فرزندان تدارک دیده شده است که مادران محترمه میتوانند از این کلاس ها استفاده نمی کنند.

رییس اداره اوقاف ساری از امضای تفاهم نامه با مکتب قرآن الکریم استان مازندران خبرداد و بیان کرد: در طرح نشاط معنوی امامزاده عباس (ع) با همکاری این مرکز برنامه اجرا میشود که با حضور اساتید مجرب برنامه های بسیار پربار و خوبی برای دانش آموزان این کلاس ها که از پتانسیل بالایی برخوردار است تدارک دیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار