سیدامیر حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریانج شد.
کد خبر: ۴۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 19 June 2015

تغییرات مدیریت در ادارات ورزش شهرستان‌ها این بار به مریانج رسید و سیدامیر حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهر شد.

به گزارش فارس، در هفته جاری بعد از تغییر مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ، این بار در مریانج دومین تودیع معارفه مدیریتی اداره ورزش و جوانان شهرستانها رخ داد.

پیش از ظهر امروز سیدامیر حسینی که یک سال سابقه سرپرستی در اداره ورزش و جوانان فامنین را در کارنامه مدیریتی خود داشت، جایگزین یوسف صالح‌نیا در اداره ورزش و جوانان مریانج شد.

ابلاغ رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج توسط معاون توسعه منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان به سیدامیر حسینی اعطا شد.

در این مراسم رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: در این دو سال که به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج فعالیت داشتم، رشد چشمگیری را ورزش این شهر تجربه کرد.

وی ادامه داد: در ابتدای ورود بنده هیئت‌های فعال در این اداره هفت هیئت بود که با تلاش جمعی این تعداد را 22 هیئت افزایش دادیم و برای ریاست این هیئت‌ها نیز از مسئولان محلی شهر بهره‌مند شدیم.

یوسف صالح‌نیا افزود: از لحاظ عمرانی نیز پیشرفت‌های خوبی را حاصل کردیم که نظیر آن را می‌توان به افتتاح خانه مجهز ژیمناستیک، احداث نخستین سالن اسکواش در استان، افتتاح سالن تنیس روی میز، تعویض کامل کفپوش سالن چندمنظوره شهید تیموری و همچنین تعمیر اساسی سالن رزمی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این دو سال گذشته نگاه‌ها را به ورزش مریانج تغییر دادیم و با میزبانی‌ها و مسابقات مختلف، ظرفیت‌های ورزشگاه و ورزش مریانج را نشان دادیم.

صالحنیا بیان کرد: خوشبختانه از نگاه خودم دوره مدیریتی موفقی را در مریانج سپری کردم و امیدوارم بتوانم در جای دیگر برای ورزش استان مفید باشم.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: بسیار خرسند هستم که در مریانج به فعالیت خواهم پرداخت زیرا مریانج ظرفیت‌های زیادی در ورزش استان دارد.

وی اظهار داشت: وجود ورزشگاه مجهز و مدرن شهید حاجی‌بابایی یکی از امتیازات مثبت این شهر است و همین امتیاز می‌تواند ما را در اجرای برنامه‌های خود برای ورزش مریانج و منطقه پیرامونش یاری کند.

سیدامیر حسینی خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری رؤسای هیئت‌ها، پرسنل مجموعه و مسئولان شهری بتوانم ورزش این منطقه را ترقی داده تا نام مریانج در سطوح ملی و فراملی بدرخشد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یوسف صالح نیا به عنوان مدیر مجامع هیئت‌های ورزشی استان جایگزین عباس قهرمانی خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار