طي مراسمي و با حضور متوليان اجرا:
سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان از اجرايي شدن شيوه نامه نظارت بر طراحي و اجراي تاسيسات برقي ساخت و سازها و اماكن خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ 23 September 2017
 سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان از اجرايي شدن شيوه نامه نظارت بر طراحي و اجراي تاسيسات برقي ساخت و سازها و اماكن خبر داد.

مهندس حسين محبوبي سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گفت: با توجه به امضاي تفاهم نامه سه جانبه دراين خصوص در سال گذشته في مابين اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان ،شركت توزيع برق و سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گلستان با هدف ارتقاء سطح خدمات فني و مهندسي در ساخت و سازها و تاكيد بر اجراي صحيح قوانين و دستور العمل هاي موجود ، شيوه نامه فوق توسط سازمان نظام مهندسي ساختمان استان با همكاري شركت توزيع برق و اين اداره كل تهيه و خوشبختانه از مهرماه سالجاري وارد فاز اجرايي ميشود.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان گفت :تسهيل  در اموراجرايي برق در ساخت و سازها ، پاسخگو بودن و ارائه كيفيت مطلوب به مراجعه كنندگان را از ويژه گي هاي شيوه نامه فوق دانست و افزود تهيه و اجراي اينگونه شيوه نامه و تفاهم نامه ها علاوه بر ارتقاء فني ساخت و ساز ، عبور از ساخت و ساز سنتي به علمي را فراهم مي كند.

وي آموزش به مهندسين و سازندگان و عموم مردم را از ديگر ويژگي هاي اين تفاهم نامه و شيوه نامه برشمرد.

در اين مراسم كه در سالن جلسات سازمان نظام مهندسي استان برگزار شد ،مهندس مروتي معاون عمراني استانداري گلستان ،مهندس نصيري مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان و مهندس تجري رئيس سازمان نظام مهندسي و طي  چنداز مسئولين و كارشناسان سه حوزه حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار