معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با اشاره به افزایش 20 درصدی تردد شهروندان با ناوگان اتوبوسرانی درون شهری در نیمه ابتدایی مهرماه، از آمادگی کامل این ناوگان جهت خدمات رسانی به مردم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،کاوه مردافکن ، با اشاره به انجام روزانه 160 تا 180 هزار تردد توسط ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه، اظهار کرد: به طور معمول در نیمه ابتدای مهرماه هر سال، این میزان حدود 20 درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هرساله ناوگان اتوبوسرانی بر اساس دستورالعمل وزارت کشور و معاونت ترافیک شهرداری برنامه ویژه ای برای بازگشایی مدارس دارد، گفت: از جمله برنامه های سازمان نظافت کامل اتوبوس‌هاست.

وی افزود: همچنین جهت خدمات رسانی بهتر تمام مرخصی‌های سازمان تا 15 مهرماه به حالت تعلیق درمی‌آید تا بتوان از تمام توان نیروهای بازرسی و خدمات جهت خدمات رسانی بهتر استفاده کرد.

مردافکن با اشاره به وجود 340 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه، گفت: از این تعداد 260 دستگاه فعال است.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با بیان اینکه مینی بوس‌ها نیز تحت نظارت این سازمان فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر چهار شرکت مینی بوسرانی در کرمانشاه تاسیس شده که قرار است خدمات سرویس مدرسه ارائه دهند.

مردافکن خاطرنشان کرد: مینی بوس‌هایی که بخواهند به عنوان سرویس مدرسه فعالیت کنند باید برچسب سرویس مدرسه و پروانه فعالیت را از سازمان بگیرند و برای این کار باید مدارکی را از جمله معاینه فنی، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد و سایر مدارک لازم را ارائه کنند.

وی یادآور شد: ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه در پاییز از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 20 شب خواهد بود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار