این کارگاه با حضور جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی روز سه شنبه 4 مهر در محل نمازخانه ساختمان مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با آیین معنوی زیارت عاشورا برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 27 September 2017

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری انا آقای دکتر بهمن پوری از استادان گروه حقوق دانشگاه یاسوج پس از عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین گفت :گرچه در نگاه اول بنظر می رسد نکاح، عقد و بیع مانند هم هستند اما تفاوت نکاح با بیع و عقد این است که در بیع و عقود بنا به توافق طرفین در هر زمان بخواهند می توانند آنرا فسخ کنند، اما در نکاح اینگونه نیست و در قانون و

 

شرع شرایط خاصی دارد، متاسفانه بسیاری از مردم در این زمینه آگاهی کاملی ندارند باید در جامعه آموزش لازم داده شود.


در ادامه دکتر آرمین محمودی رِییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج پس از عرض تسلیت بخاطر ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و قدردانی از حاضرین در جلسه گفت : در دین مبین اسلام به رعایت حقوق خانواده تاکید فراوان شده و برای سعادت و خوشبختی انسان راهکارهای مناسبی پیش بینی نموده که اگر انسان به آنها عمل نماید هرگز دچار مشکل و بحران نخواهد شد. اما متاسفانه افزایش آمار طلاق در جامعه که بیشتر از نوع جدایی عاطفی است نگران کننده است. این نوع طلاق بخاطر رعایت موارد خاص اجتماعی و فرهنگی والدین در زیر یک سقف زندگی می کنند اما از نظر عاطفی از هم جدا هستند و این برای سلامتی خانواده بسیار مضر و خطرناک است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج دارای 96 رشته با گروههای مختلف آموزشی شامل کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و بیش از 300 عضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت بزرگترین مرکز آموزش عالی استان می باشد. هر هفته روزهای سه شنبه در این واحد دانشگاهی آئین معنوی زیارت عاشورا و بعد از آن دوره های آموزشی کوتاه مدت ویژه کارکنان و استادان برگزار می شود.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار