عروتی‌موفق با اشاره به اینکه برای کارکنان دانشگاه علاوه بر این برنامه‌ها مراسم زیارت عاشورا ساعت 7:30 صبح برگزار می‌شود، گفت: دو یا سه شب آخر بر اساس بودجه‌ای که داده می‌شود غذای نذری در بین دانشجویان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 27 September 2017
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری ویژه‎برنامه‌های محرم در مسجد دانشگاه بوعلی سینا خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 21 تا 23 برگزار می‌شود.
 
به گزارش فارس؛ علی‌اکبر عروتی‌موفق با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در دانشگاه آغاز شده است، اظهار کرد: هر شب مراسم با قرائت قرآن و زیارت عاشورا آغاز می‌شود.
 
وی با بیان اینکه مراسم با سخنرانی روحانیون برجسته همدان و سپس مداحی ادامه می‌یابد، گفت: در طول 12 شب سه سخنران میهمان برنامه‌های دانشگاه بوعلی هستند.
 
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه درکنار برگزاری این مراسم‌ها غرفه‌های فرهنگی نیز در دانشگاه دایر است، افزود: مکان برگزاری مراسم در مسجد دانشگاه بوده و برنامه‌ها از ساعت 21 آغاز می‌شود و تا ساعت 23 ادامه دارد.
 
وی با تاکید بر اینکه برای دانشجویان که درخوابگاه هستند سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده تا امکان حضور برای همگان مهیا باشد، تصریح کرد: رفت و برگشت دانشجویان با سرویس‌های دانشگاه خواهد بود و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.
 
عروتی‌موفق با اشاره به اینکه برای کارکنان دانشگاه علاوه بر این برنامه‌ها مراسم زیارت عاشورا ساعت 7:30 صبح برگزار می‌شود، گفت: دو یا سه شب آخر بر اساس بودجه‌ای که داده می‌شود غذای نذری در بین دانشجویان  توزیع خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه از همان روزهای نخستین سال تحصیلی دانشجویان با شور و نشاط در کلاس‌ها حضور دارند، تصریح کرد: با استقبال دانشجویان، این مراسم با شکوه هر چه تمام‌تر همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
 
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی خوب دفتر نهاد رهبری ستقبال از مراسم مطلوب بوده است، افزود: سال‌های گذشته خیلی از کلاس‌ها در ابتدای سال تشکیل نمی‌شد ولی امسال دانشجویان با نشاط بهتری در کلاس‌ها و مراسم‌های مذهبی حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار