نمایشگاه مجازی عکس «بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص» به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است.
کد خبر: ۵۰۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 28 September 2017
10 عنوان کتاب با محوریت امام حسین(ع)با عنوان«نذر معرفت»در دانشگاه آزاداسلامی همدان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان و به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان 10 عنوان کتاب با محوریت امام حسین(ع)با عنوان «نذر معرفت» به جامعه هدف این دانشگاه اهدا می‌شود.
 
 
این برنامه به‌ منظور آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان در طرحی به‌ عنوان «نذر معرفت» 10 عنوان کتاب از هر جلد 50 عدد تهیه و در اختیار علاقمندان گذاشته می‌شود و پس از مطالعه کتاب‌ها در اختیار دیگران به‌ عنوان «ببر، بخوان، بیار» قرار می‌گیرد.
 
کتاب «آفتاب در مصاف» علل و ابعاد حادثه‌ عاشورا برگرفته از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و کتاب «حماسه حسینی» در دو جلد مجموعه سخنرانی‌ها و یادداشت‌های استاد مرتضی مطهری از کتاب‌های مجموعه نذر فرهنگی است.
 
«کربلا مبارزه با پوچی‌ها» نوشته اصغر طاهرزاده، «حماسه سرخ» اثر حسن‌پور وحید، مقامات سلوکی در زیارت عاشورا «حسین فرزند بلا» اثر سید محمدمهدی میرباقری از دیگر کتاب‌های نذر شده در این طرح است.
 
«آفتاب در حجاب» اثر سیدمهدی شجاعی، «ماه به روایت آه» اثر ابوالفضل زرویی نصرآباد، «امام حسین (ع) این‌گونه بود» تألیف آیت‌الله حاج شیخ جعفر شوشتری و ترجمه صادق حسن‌زاده و «کتاب آه» بازخوانی مقتل حسین‌‌بن‌علی (ع)  ویرایش یاسین حجازی دیگر کتابی است که در نذر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.
 
نمایشگاه مجازی عکس «بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص» در وب سایت دانشگاه آزاد
 
نمایشگاه مجازی عکس «بچه‌های همدان؛ بچه‌های صفا و عشق و اخلاص» به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است.
 
این نمایشگاه به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه به نشانی www.iauh.ac.ir برپا شد.
 
در این نمایشگاه 218 قطعه عکس برای نخستین بار از دوران جنگ تحمیلی در استان همدان به نمایش درآمده است.
 
با توجه به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «وقتی مهتاب گم شد» که روایت عاطفی از خاطرات جانباز سرافراز، علی خوش‌لفظ، همرزم حاج احمد متوسلیان به قلم حمید حسام است، ایده نامگذاری نمایشگاه و ادای دین به «مردان بزرگ و بی‌ادعا؛ یاران حسین (ع)؛ یاوران دین خدا» است.
 
تصاویری که در این نمایشگاه مجازی منتشر شده است شامل عکس‌های تاریخی آموزش رزمندگان در پادگان شهید شهبازی همدان، نیروهای لشکر 32 انصارالحسین (ع)، دیدار آیت‌الله فاضلیان از مناطق جنگی، بمباران‌های شهر همدان، راهپیمایی‌ها در زمان دفاع قدس، حضور نیروهای لشکر 32 انصارالحسین (ع) استان همدان در منطقه سرپل ذهاب در سال 63 و... است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار